Egy nap több mint 2 millió LEGO® DUPLO® elemet gyártanak Nyíregyházán
A LEGO® DUPLO® játékok nem csak örömet okoznak a legkisebbeknek a karácsonyfa alatt, hanem fejlesztik a kreativitást és javítják a problémamegoldó képességet is. A biztonságos LEGO® DUPLO® szettek sikerét jól mutatja az, hogy forgalmuk számottevően nőtt 2013-ban, így évente mintegy 14 millió ilyen játékdoboz kerül a polcokra a nyíregyházi gyárból.
A LEGO® DUPLO® építőjátéknak garantáltan örülnek a legkisebbek, hiszen azt kifejezetten az apró kezekkel, de annál nagyobb fantáziával rendelkező 1 ½ – 5 éves gyermekeknek tervezték. A LEGO® DUPLO® készletek segítségével a gyermekek megismerkedhetnek a formákkal, méretekkel, számokkal, színekkel, és mivel az elemeknek számtalan kombinációja létezik, folyamatosan új és szórakoztató játékélményt szerez az apróságoknak.
A játék mellett fejlődik a kisgyermekek kreativitása, problémamegoldó készsége, logikája, képzelőereje, kitartása, kombinatív és motorikus készsége is. A LEGO® DUPLO® készletek előnye, hogy a gyermek fejlődésének megfelelően bővíthetőek, így az idő előrehaladtával sem válik a játék unalmassá.
A LEGO® DUPLO® termékcsalád sajátossága, hogy kizárólag Magyarországon gyártják. A nyíregyházi gyárban történik minden munkafolyamat a fröccsöntéstől a csomagolásig, hogy a nap végére több mint 2 millió elem gördüljön le a szalagról.
A folyamatos fejlesztésének köszönhetően a LEGO®DUPLO®építőjátékok tartósak és biztonságosak. A LEGO® Csoport több mint négy évet töltött azzal, hogy igazolja, a termékei megfelelnek a legszigorúbb biztonsági előírásoknak; a vállalatnál 2008 óta egy több mint 20 fős stáb felel a LEGO® termékek készítéséhez használt, több mint kétezer féle nyersanyag ellenőrzéséért.
A LEGO® DUPLO® készletek népszerűségét a számok is igazolják: a tavalyi évben regisztrált 11 százalékos forgalomnövekedés után 2013 első nyolc hónapjában 20 százalékkal nőttek a LEGO® DUPLO® termékek eladásai. Leglátványosabban az Egyesült Államokban szárnyaltak az eladások, ahol 53 százalékos volt a növekedés idén, de 29 százalékos bővüléssel jól teljesítettek a visegrádi országok és Oroszország is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >