Rekordot hozott a Cyber Monday
A Reuters információi szerint az idei Cyber Monday rekorddal zárult, hiszen az Egyesült Államokban a vásárlók egy nap leforgása alatt 7,9 milliárd dollárt költöttek – olvasható az origo-n.
Az amerikaiak leginkább hétfő este voltak aktívak, amikor a többségük hazaért a munkából, így az idei Cyber Monday az összes korábbit felülmúlta. Az Adobe Analytics, amely az Egyesült Államok 100 legnagyobb kereskedőjéből 80-at figyel, arról számolt be, hogy idén 100 millió dollárral többet költöttek a vásárlók, mint tavaly ilyenkor.
Taylor Schreiner, az Adobe Digital Insights igazgatója szerint sok vásárló az utolsó pillanatig várt, ezért este óriásit ugrott a forgalom. Három óra alatt az amerikaiak annyit költöttek, amennyit máskor egy egész nap alatt szoktak.
A Target és az Amazon ingyenes házhozszállítást kínált, valamint a minimális rendelést is eltörölték. Az Adobe adatai szerint a Cyber Monday-ben résztvevő vállalatok eladásai 20 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit.
A Wall Street is reagált a jó eredményekre, hiszen az Amazon részvényei 5 százalékot emelkedtek, de a Kohls és a Target papírjai is erősödtek.
A Mastercard SpendingPulse előrejelzése szerint az e-kereskedelmi vállalatok 25 százalékkal többet kerestek, mint tavaly, legalább 3 milliárd dollárt. Ezek a számok viszont továbbra is eltörpülnek a kínai Alibaba bevételei mellett. A Singles Day nevű egy napos esemény idén 30,7 milliárd dollárt hozott a vállalatnak.
Bob Phibbs, a Retail Doctor nevű kereskedelmi tanácsadócég szerint az online boltok egyre nagyobb mértékben vágnak bele a hagyományos kereskedők profitjába azzal, hogy ingyenes házhozszállítást és kényelmes vásárlást kínálnak. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Áprilisban stagnált az Egyesült Államokban személyes fogyasztási árindex
Áprilisban már a harmadik hónapja 2,8 százalékon stagnált a személyes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >