Egy milliárd dollárból bővíti a gyártást Mexikóban a Nestlé
A Nestlé bejelentette, hogy 1 milliárd dolláros beruházást eszközöl Mexikóban az elkövetkező két évben, amely a termelési kapacitás bővítését és egy új disztribúciós központ létesítését célozza.
A svájci élelmiszeripari óriás a Veracruz, Guanajuato, Querétaro és Mexikó államban működő gyárakat érintő fejlesztésekkel az országot exportközpontként is tovább erősíti, ahonnan jelenleg mintegy 70 országba szállít a Nestlé – írja a Just Food.
A beruházás 50%-a a kávétermelés kapacitás-növelésére összpontosul, 25%-a pedig az állateledel-gyártás bővítésére irányul. A fennmaradó rész tejipari és kulináris termékek termelésének felfuttatását, valamint az új logisztikai központ kialakítását szolgálja.
Mint arra Steve Presley, a Nestlé amerikai régiójának vezérigazgatója rávilágított, Mexikó a Nestlé negyedik legfontosabb piaca világszerte, és a második legnagyobb beruházási célország a vállalat számára, ami bizonyítja Mexikó iránti elhivatottságát és bizalmát.
A Nestlé 2023-ban 3,94 milliárd svájci frank (4,34 milliárd dollár) bevételt ért el Mexikóban, ami svájci frank alapon 13,9%-os növekedést, helyi valutában pedig 6,8%-os bővülést jelent. A vállalat Mexikóban több mint 13.000 munkavállalót foglalkoztat, és olyan világmárkákat forgalmaz, mint a Nescafé, Nesquik és a Carnation, valamint helyi kedvenceket, mint az Abuelita és a Carlos V.
Kapcsolódó cikkeink
Kivárás van – bizalom kevésbé
Makrogazdasági kitekintés az Egyensúly Intézet I. negyedéves elemzésében Lassuló GDP-növekedés,…
Tovább olvasom >A mezőgazdasági beruházások 42 százalékát épületekre és építményekre fordították 2024-ben
A KSH előzetes adatai szerint 669,4 milliárd forint volt a…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Extrém nyár, rekordmeleg: így reagálnak a boltláncok a hőségre
Soha nem mértek még olyan magas hőmérsékletet Budapesten, mint az…
Tovább olvasom >K&H: a tényadatban szereplőnél jóval komolyabb inflációt érzékelnek a középkorúak
A középkorú magyarok inflációs érzete továbbra is messze meghaladja a…
Tovább olvasom >Júniusban újra emelkedett az infláció – a gyümölcsök drágulása húzza felfelé az árakat
Júniusra 4,6 százalékra nőtt az éves infláció, szemben a májusi…
Tovább olvasom >