Egy kutatás szerint érdemes Budapestre többször visszatérni
Kutatást készített a Danubius Hotels a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében. Az eredmények megmutatták, hogy a Danubius Hotels szállodák vendégei többször is visszatérnek Budapestre. Első alkalommal a kultúra és az építészet miatt látogatnak ide, vissza az ételek és a fürdők miatt jönnek. Az élményeket keresik, amelybe beletartoznak a helyi gasztronómiai különlegességek, a szállodai reggeli minősége kiemelten fontos nekik. A foglalási szokásoktól a gasztronómiai élményekig átfogóan vizsgálták a Budapestre látogató vendégek igényeit.
Kutatást készített a Danubius Hotels Zrt. budapesti szállodáinak külföldről érkező egyéni vendégei, weboldalának látogatói, illetve hírlevél feliratkozói körében. A Danubius Hotels márka alatt Magyarországon négy vidéki, Budapesten pedig öt szállodát üzemeltet a szállodalánc. A budapesti hotelek között olyan ikonikus szállodaépületek vannak, mint például a Danubius Hotel Astoria, a Danubius Hotel Helia vagy az ország legnagyobb kapacitású szállodája, a Danubius Hotel Hungaria. A felmérés célja az volt, hogy a szállodalánc fejlesztései valós vendégigényekre reagáljanak, pontosan meghatározva a célközönség szokásait.
Szállodai élmények és gasztronómiai élvezetek
A beérkezett eredmények megmutatták, hogy a Danubius Hotels nemzetközi vendégei tapasztalt utazók. Az egészségtudatos étkezési lehetőségek egyre fontosabb szerepet játszanak a szálláshely kiválasztásakor. Jellemzően a 18-34 éves korosztály figyel oda jobban az egészségtudatos kínálatra.
Legfontosabb szállodai étkezésnek a reggelit tartják, és legtöbbjük itt találkozik a szállodai gasztronómiával. A kutatásból egyértelműen kirajzolódik az is, hogy a reggeli megítélésének legfontosabb szempontja a minőségi pékáru, második pedig a kávé minősége. Míg ez utóbbi inkább a nőket, addig a jó narancslé inkább a férfiak elégedettségét befolyásolja. A nemek szerinti megoszlásában a helyi termékek elérhetősége, a melegétel- és a gyümölcskínálat egyaránt fontos szerepet tölt be a reggeli-élményben.
“Kutatásunkból kiderült, hogy vendégeink a legfontosabb étkezésnek a reggelit tartják, ezért kiemelt figyelmet fordítunk a szállodai választékra. Papdi László, a Danubius Hotel F&B igazgatója az elmúlt időszakban újította meg a reggeli büfékínálatot, fejlesztései, harmonizálnak a kutatásunkban megtudottakkal.
– tette hozzá Fabriczki Petra, a Danubius Hotels kommunikációs igazgatója.
Tervezett utak, mobil alkalmazások – Ott a helyünk, ahol az élet zajlik!
Izgalmas eredmények születtek az úticél kiválasztásával kapcsolatban is.
A válaszadók alapvetően a látnivalók mentén választanak úticélt, ezután következnek a praktikus dolgok, mint a kedvező repülőjegy és a szállás. Budapest még mindig megfizethető desztinációként van számontartva, talán ez az oka, hogy nem elsősorban az ár, hanem a szálloda elhelyezkedése játssza a fő szerepet a szállásválasztáskor a válaszadók 72%-ánál.
Az utazók harmada már indulás előtt minden részletet megtervez: leginkább a szállást, a látnivalókat, valamint a helyi közlekedést. Városlátogatáskor a legkedveltebb program a városnézés, de a válaszadók fele egyedi és helyi kulináris kalandokra, kulturális programokra is nyitott.
A kutatás eredményei alátámasztották a Danubius Hotels vendégélmény alapú fejlesztési koncepcióját, és megerősítették, hogy Budapest továbbra is népszerű desztináció, amit érdemes többször is felkeresni.
Kapcsolódó cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Váratlan páros: Magyar nagymama tanította rétest nyújtani a spanyol sztárséfet
Folytatódott Dani García gasztronómiai kalandozása Magyarországon. A Bibo Budapest étlapjára…
Tovább olvasom >Új éttermi szolgáltatást vezetett be a Munch
Elindult a Munch Club, amely exkluzív éttermi 1+1 Dealekkel és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újabb 2 milliárd dollárt fektet a Mars az amerikai gyártás bővítésébe 2026-ig
Az édesség- és snackóriás Mars 2026 végéig további 2 milliárd…
Tovább olvasom >Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >