Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég marketing- és kommunikációs vezetője és június 1-től pozícióját Spielmann Laura veszi át. Spielmann Laura egy évtizede dolgozik a cégnél, aki különböző hazai és nemzetközi pozíciókat töltött be, így jól ismeri a márkát, a piacot és a fogyasztói igényeket. Vezetése alatt tovább fejlődik a vállalat kommunikációja, hogy a cég üzenetei – a frissesség, az egészséges életmód és a minőség – még szélesebb közönséghez juthassanak el, különös tekintettel a hazai piaci növekedésre és a regionális jelenlét bővítésére.

Spielmann Laura
Eseménydús két évet hagyott maga mögött az Eisberg, lezajlott a márka csoportszintű, teljes arculati és stratégiai megújulása, aminek segítségével új, színes és inspiráló üzenetekkel szólította meg vásárlóit – nemcsak Budapesten, hanem országosan is. Új kommunikációs csatornák, formátumok, valamint tudatos PR- és közösségi média jelenlét is hozzájárultak ahhoz, hogy a márka a friss saláták piacán tovább erősítse pozícióját. Ezzel párhuzamosan elindult a regionális jelenlét építése Csehországban és Szlovákiában.
Gál Judit több évtizedes kommunikációs és marketingvezetői tapasztalattal érkezett az Eisberghez, ahol rövid idő alatt nagy lendülettel állt bele a márka megújításába. Vezetése alatt az Eisberg még jobban bekerült a köztudatba, mint a hazai élelmiszerpiac egyik kedvenc brandje, és megőrizte értékalapú hitelességét.
„Hatalmas megtiszteltetés volt Gazsi Zoli felkérésére ehhez a családias, igazán zöld szívű-lelkű csapathoz csatlakozni. Az Eisberg igazi love brand, öröm volt a küldetéseket teljesíteni!”
– búcsúzott Judit, megköszönve a közös munkát az Eisberg csapatának, partnereinek és ügynökségi kollégáknak.
A pozíciót 2025. június 1-től Spielmann Laura veszi át, aki 2015 óta tagja az Eisberg csapatának. Egyetemi gyakornokként kezdett, később sales és marketing területen kiemelt ügyfél- és marketing menedzserként, majd marketing vezetőként építette ki a márka teljes online jelenlétét. Az elmúlt két évben az Eisberg nemzetközi csapatát erősítette, ahol aktív szerepet vállalt a márka újrapozicionálásában, aminek köszönhetően a saláták új köntösben kerülhettek a polcokra öt országban.
„Köszönöm a nemzetközi marketingcsapat minden tagjának a közös munkát, amely során nemcsak új piacokat, hanem új szemléletmódokat is megismerhettem. Örömmel térek vissza, hogy ezeket a tapasztalatokat most a magyarországi márkaépítésben tudjam hasznosítani – új célokkal és lendülettel. Köszönöm Judit munkáját és az együttműködést, a jövőre nézve sok sikert kívánunk neki a teljes csapat nevében!”
– mondta Laura az új szerepköre kapcsán.
Az Eisberg a következő időszakban is folytatja a tudatos márkaépítést: új termékekkel és kommunikációs kampányokkal szeretne még szélesebb vásárlói rétegeket elérni – itthon és a régióban egyaránt.
A közeljövőben az Eisberg célja, hogy a salátatálak termékkínálatával a teljes, egészségesebb étkezési megoldások első számú választása legyen minden háztartásban.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >Megújult külsővel, még kényelmesebben hozzáférhető salátákkal és társadalmi kampánnyal kezdi 2025-öt az Eisberg
Az Eisberg neve Magyarországon több mint három évtizede összeforrt az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >