Egy kiváló minőségű sertéshús – minden ízében különleges
A sertéshúsból készült étel a családi és a társadalmi ünnepek, vendégváró asztalok egyik fő fogása. Népszerűsége nem véletlen, hiszen nagymértékben tartalmaz ásványi anyagokat, fehérjéket, B-vitamint, valamint vastartalma is számottevő. Az Agrármarketing Centrum évről évre kóstoltató és médiakampányokkal ösztönzi a sertéshús fogyasztását és a jó minőségű sertéstermékek vásárlását.
A Földművelésügyi Minisztérium támogatásával megvalósuló promóciókra az elmúlt öt évben mintegy másfél milliárd forintot fordított az Agrármarketing Centrum. A kampányok hatásai – főként a tudatos vásárlás és fogyasztás terén – figyelemre méltóak, amelyeket a gazdasági mutatók is tükröznek.
A számok kedvező alakulásához a tapasztalatok szerint az is hozzájárul, hogy az Agrármarketing Centrum minden évben újszerű megoldásokkal is igyekszik népszerűsíteni a sertéshús fogyasztását. A következő, 2018. május 1-jén induló, mintegy öt hétig tartó promóció során például nem csak televíziós és rádiós hirdetésekben, valamint nyomtatott és online újságok oldalain találkozhatnak az „Egy kiváló minőségű sertéshús – minden ízében különleges” szlogen alatt futó kampány üzenetével, hanem a Széll Kálmán téren egy különleges látványelemekkel, makettekkel és kivetítővel díszített buszmegálló is várja az utazóközönséget.
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >