Egy kiváló minőségű sertéshús – minden ízében különleges
A sertéshúsból készült étel a családi és a társadalmi ünnepek, vendégváró asztalok egyik fő fogása. Népszerűsége nem véletlen, hiszen nagymértékben tartalmaz ásványi anyagokat, fehérjéket, B-vitamint, valamint vastartalma is számottevő. Az Agrármarketing Centrum évről évre kóstoltató és médiakampányokkal ösztönzi a sertéshús fogyasztását és a jó minőségű sertéstermékek vásárlását.
A Földművelésügyi Minisztérium támogatásával megvalósuló promóciókra az elmúlt öt évben mintegy másfél milliárd forintot fordított az Agrármarketing Centrum. A kampányok hatásai – főként a tudatos vásárlás és fogyasztás terén – figyelemre méltóak, amelyeket a gazdasági mutatók is tükröznek.
A számok kedvező alakulásához a tapasztalatok szerint az is hozzájárul, hogy az Agrármarketing Centrum minden évben újszerű megoldásokkal is igyekszik népszerűsíteni a sertéshús fogyasztását. A következő, 2018. május 1-jén induló, mintegy öt hétig tartó promóció során például nem csak televíziós és rádiós hirdetésekben, valamint nyomtatott és online újságok oldalain találkozhatnak az „Egy kiváló minőségű sertéshús – minden ízében különleges” szlogen alatt futó kampány üzenetével, hanem a Széll Kálmán téren egy különleges látványelemekkel, makettekkel és kivetítővel díszített buszmegálló is várja az utazóközönséget.
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >