Egy kis mágia a Medvétől
Szórakoztató, 6 részből álló videósorozattal kezdett kampányba a Medve sajt szeptember elején. A „Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!” szlogennel futó, kizárólag online felületen és a Cinema City mozihálózatban sugárzott kisfilmek egy-egy egyszerű trükkre épülve hívták fel a fiatal fogyasztók figyelmét a már-már tradicionálisnak tekinthető termékben rejlő értékekre. A sikeren felbuzdulva, október 9-től egy újabb játékos csavarral folytatódik a kampány. Párkányi Kolos népszerű bűvész bevonásával újabb 6 videót készít a márka. A koncepció gerincét 3 bűvészmutatvány adja, melyet 3 megfejtéskisfilm követ. A főszereplők természetesen itt is a jól ismert sajtok. A Medve Mágus azonban nem leplezi le rögtön magát, hanem játékra hívja a nézőket, ahol a trükköket megfejtők Medve ajándékokat nyerhetnek. //
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >