Egy kis mágia a Medvétől
Szórakoztató, 6 részből álló videósorozattal kezdett kampányba a Medve sajt szeptember elején. A „Hozzunk ki többet kedvenc sajtunkból!” szlogennel futó, kizárólag online felületen és a Cinema City mozihálózatban sugárzott kisfilmek egy-egy egyszerű trükkre épülve hívták fel a fiatal fogyasztók figyelmét a már-már tradicionálisnak tekinthető termékben rejlő értékekre. A sikeren felbuzdulva, október 9-től egy újabb játékos csavarral folytatódik a kampány. Párkányi Kolos népszerű bűvész bevonásával újabb 6 videót készít a márka. A koncepció gerincét 3 bűvészmutatvány adja, melyet 3 megfejtéskisfilm követ. A főszereplők természetesen itt is a jól ismert sajtok. A Medve Mágus azonban nem leplezi le rögtön magát, hanem játékra hívja a nézőket, ahol a trükköket megfejtők Medve ajándékokat nyerhetnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kampány az önazonosságért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Élelmezésbiztonság, AI-lufi és generációváltás – A legaktuálisabb globális jelenségekről tanácskoztak a Mesterművek résztvevői
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így vásárolnak az „alfák”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Ireland első nettó zéró kibocsátású szupermarketét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


