Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet a Lidl: rajongói számára a legendás Tisza Cipővel kollaborációban készített egy igazán exkluzív sneakert. Az első 12 pár, sorszámozott cipő ráadásul drónokkal debütált, és nagy izgalmak közepette az égből ereszkedett le a legszerencsésebbek közé az ország hat pontján. A limitált kiadású sneakerrel a vállalat egyszerre tiszteleg a magyar termékek és a hazai design előtt és hoz friss lendületet a streetwear világába.

Bencsik Mihály, Szlavikovics Zita és Vidák László
A Lidl régóta bizonyítja, hogy nem csupán egy diszkontlánc, hanem egy generációkon átívelő igazi „love brand”. Rajongói büszkén viselik a diszkontlánc saját márkás ruházati termékeit, legyen szó pólóról, sapkáról vagy éppen papucsról. Most pedig egy minden eddiginél egyedibb akcióval rukkolt elő: a Lidl Magyarország és a Tisza Cipő közös kollaborációba kezdett, aminek az eredménye egy igazi kuriózum – egy limitált kiadású sneaker. A cipő megalkotása egyszerre ötvözi a Lidl népszerű dizájnját, illetve a Tisza Cipő Compakt kényelmes és stílusos kialakítását.
Majd, ha Lidl cipők potyognak az égből
A kollaborációs cipők nem is akárhogyan, hanem egy látványos, úgynevezett sneaker drop keretében érkeztek meg: augusztus 2-án, szombaton délután drónnal ereszkedtek le az égből az ország hat helyszínén. Az elmúlt napokban már óriásplakátok hirdették a különleges eseményt az ország különböző pontjain, az ezen található QR-kódos linken keresztül pedig további információkat kaptak a drop időpontjáról és helyszínéről a szemfüles rajongók. Végül a hat helyszín mindegyikén nagy izgalmak közepette 2-2 pár cipőt hoztak el a drónok. A szerencsés tulajdonosok pedig azok lettek, akik először tudták beolvasni a cipősdoboz alján található QR-kódot.
Tisztelgés a kiváló hazai termékek előtt
A Lidl Magyarország jelenleg közel 9500 magyar munkavállalót foglalkoztat, és több mint egy évtizede azon dolgozik, hogy minél több magyar beszállítóval, termelővel dolgozzon együtt és népszerűsítse a hazai termékeket – mindezekkel összességében pedig hozzájáruljon a hazai értékteremtéshez.
„A Tisza Cipővel történő kollaborációnk nemcsak a vásárlók, hanem a Lidl Magyarország számára is igazi mérföldkő, hiszen ez az első ilyen jellegű együttműködésünk más márkával. Ugyanakkor szorosan illeszkedik ahhoz a törekvésünkhöz, hogy amiből csak lehet, kiváló minőségű magyar terméket kínáljunk vásárlóink számára. Büszkék vagyunk rá, hogy egy ilyen ikonikus magyar márkával közösen alkothattunk valami igazán különlegeset, és ráadásul mindez a tervezőasztaltól egészen a gyártásig magyar emberek keze által valósulhatott meg. Ezzel a limitált kiadású sneakerrel egyszerre tisztelegünk a magyar termékek és a hazai design előtt, valamint kedveskedünk rajongóink számára”
– mondta Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
„Örömünkre szolgál, hogy a Tisza Cipő tradícióját elhozhatjuk a Lidl segítségével a fiatalabb generációk számára is. Első osztályú prémium alapanyagokkal, klasszikus designnal készült cipőnk egyedi megjelenésének köszönhetően minden korosztály kedvence lehet. Büszkék vagyunk arra, hogy a Tisza Cipő az egyetlen cipőmárka, amely 1971 óta Magyarországon készül”
– tette hozzá Vidák László, a Tisza Cipő márkatulajdonosa.
A diszkontlánc vásárlói a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkciójával augusztus 3. és 6. között 36 és 47 közötti méretekben tudják előrendelni a cipőt, amit aztán augusztus 11-től lehet majd átvenni az üzletekben. A cipő keskeny kialakítása miatt azonban érdemes egy számmal nagyobbat választani.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eltérően értelmezi a versenyhivatal vizsgálatainak eredményeit a kereskedelmi szövetség és a versenyhatóság
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) szerint a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)…
Tovább olvasom >Rovaralapú élelmiszerek: miért nem váltják le a hagyományos húsokat?
Bár az utóbbi években a rovartenyésztést a hagyományos hústermelés környezetbarát…
Tovább olvasom >GKI-elemzés: Erősödő vendégforgalom
2025 első félévében a turisztikai szálláshelyeken közel 8,2 millió vendég…
Tovább olvasom >