Egy „Falatnyi” Közel-Kelet: FANAN hummusz új kiszerelésben és 2 új ízben!
FANAN Falat néven új termékkel rukkolt elő a népszerű hummuszkrémek hazai gyártója, a Bezula Kft. A tradicionális közel-keleti recept alapján, Magyarországon készülő csicseriborsókrémek eddig a sztenderd, 6 ízben kapható, 250 grammos mellett 500 grammos családi kiszerelésben voltak a boltok polcain, most pedig a 100 grammos FANAN Falat is csatlakozott a kínálathoz. Az egy személyre és egy étkezésre szabott újdonság sokak kedvence lehet a statisztikák szerint is jókora felfutásban lévő hummuszpiacon.
A közkedvelt natúr változat természetesen a 100 grammos dobozkákban is helyet kap, emellett két új íz is debütál a FANAN palettáján. A sült paprikás Falat a balkáni és a mediterrán gasztronómia kultikus alapanyagát egyesíti a közel-keleti konyha alapkövével, egyszerre kölcsönözve édes, savanykás és füstös ízélményt a már jól ismert, selymes csicseriborsókrémnek. Az első hangzásra talán még ennél is merészebb citromos-köményes Falat pedig üde és lágyan kesernyés aromájával hoz valami egészen újat a hazai hummusztérképre.
„Mindig figyelünk a piaci trendekre és a fogyasztói visszajelzésekre, és ezekből azt láttuk, hogy sokan keresnek olyan kisebb, egyszerre elfogyasztható, növényi alapú finomságot, ami egy könnyű, tápláló reggeli, tízórai vagy uzsonna ideális eleme lehet. Nekik találtuk ki a FANAN Falatot, amely a tőlünk megszokott, prémiumminőségű alapanyagokból készül, glutén- és laktózmentes, egyben vegán, így jól beilleszthető az egyre többek által követett egészség- és környezettudatos étrendekbe”
– mondta el Dror Yefet, a Bezula Kft. tulajdonos-ügyvezetője.
A cégvezető szavait a statisztikák is alátámasztják, elemzői előrejelzések alapján ugyanis a hummusz iránti kereslet a következő 5 esztendőben várhatóan évente átlagosan több mint 8%-kal bővül Európában, a termékek összforgalma így 2030-ra elérheti a 2022-es volumen dupláját. A tendencia mögött a vegán és flexitáriánus (alkalmanként állati eredetű terméket is fogyasztó) étrendek gyorsuló térnyerése áll, melyet az egészségesebb alternatívák keresése mellett a húsfogyasztást övező környezeti aggályok hajtanak. Mindez a kiváló növényi fehérjeforrásnak számító hummusz iránti keresletet is meredeken növeli hazánkban is, ami a szupermarketek polcain és bevásárlókosarakban is jócskán tetten érhető.
A dinamikus bővülést látva a Bezula Kft. is további új termékek piacra dobását tervezi.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl egyik legolcsóbb terméke igazi szuperétel
A Lidl egyik legolcsóbb terméke, a Meadow Fresh csökkentett zsírtartalmú…
Tovább olvasom >A Savencia Fromage & Dairy tulajdonába került a Hope Foods
A hummuszairól és más növényi alapú dipjeiről ismert coloradói központú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >