Egy falat növényi burger a Kellogg’s-tól
Incogmeato növényi húspótló termékei nagyszabású kóstoltatásával ünnepelte a Kellogg’s az amerikai Nemzeti Burger Napot. Céljuk a növényi húspótlókkal szembeni fenntartások leküzdése, a szkeptikusok meggyőzése.
A világ vezető növényi húspótló márkája az Incogmeato ezen a napon egy harapásnyi kihívást kínált a Dallasban és Denverben lakóknak, valamint USA szerte a Twitterezőknek.
Házhoz jön a kóstoló
A Kellogg’s augusztus 27-én kiadott sajtóközleménye szerint a Nemzeti Burger Nap alkalmából a MorningStar Farms márkacsaládba tartozó növényi Incogmeato burger pogácsát ingyen kóstolhatták meg Dallasban és Denverben. Az érdeklődőknek nem kellett mást tenni, csak a Postmates alkalmazásból megrendelni a kóstolót és átvenni a házhoz érkező futároktól. A csomagban Incogmeato termékekre beváltható kedvezményes kuponok is voltak, amelyeket többek közt a Walmart, Kroger, Safeway és Albertson’s üzletekben válthatnak be a vásárlók.
A vállalat felmérése szerint az amerikaiak 60%-a szeretne több növényi alapú élelmiszert fogyasztani, ugyanakkor félnek ezeket a termékeket megkóstolni, mert attól tartanak, nem olyan finomak, mint a valódi húsból készült eredeti megfelelőjük. Az Incogmeato ezért országos kóstolót szervezett, elsősorban a flexitáriánus – növényi alapon táplálkozó, de időnként húst és halat is fogyasztó – célcsoportok számára a Postmates-szel együttműködve, akik a kóstoló falatkákat célba juttatták.
Az Incogmeato burgerek, virslik, kolbászok és csirkefalatok ugyanúgy néznek ki, ugyanolyan finomak, ugyanúgy kell őket elkészíteni, mint a húsos változatokat. A teljes választék rendelkezésre áll az USA boltokban, de a járványhelyzet miatt a bevezetést támogató bolti kóstolók nem tarthatók meg, ezért volt szükség az új generációs, házhoz szállításos kóstolókra.
A két megcélzott nagyvároson kívül lakókat ezen a napon, a Twitteren bátorították a növényi húspótlóktól való félelem legyőzésére, az első harapás kihívásának teljesítésére egy egyszerű játékkal és kóstoló nyerési lehetőséggel.
Monokli, bajusz és kalap
A kampány augusztus elején kezdődött a „Félsz, hogy ízlik?” beharangozó TV és online üzenettel, majd állatvédő influenszerek bevonásával folytatódott. A három Instagram celebnek összesen több, mint 800 000 követője van. Ők a márka logójában látható monoklis, bajuszos, kalapos tehénről osztották meg véleményüket, a „végre egy húsmárka, ami mögé nyugodtan felsorakozhatunk” gondolat jegyében.
Kezdetben a grill és barbecue szezon kedvelt ételeit mutatták be termékeikből elkészítve. Szeptembertől pedig a „back to school” (iskolakezdés) és az ősz hűvösebb napjaiban kedvelt fogásokat veszik sorra, a chillivel és a spagettivel kezdve.
A Kellogg’s jelentős befektetésekkel támogatja a MorningStar Farms fejlesztését és marketing aktivitását, így lehetséges, hogy olyan új csatornákat használhatnak, mint a házhozszállításos kóstoltatás és az influenszerek. Ékes példája ez a kezdeményezés annak, hogyan tudnak a márkák a megváltozott, pandémiás környezetben az új fogyasztói szokások figyelembe vételével elérni a célcsoportokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >Az élelmiszer- és energiaárak nélkül kalkulált maginflációs ráta havi bázison nem változott az USA-ban
A várakozások alatt alakult júliusban a termelőiárak emelkedése mind havi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >