Egy falat növényi burger a Kellogg’s-tól
Incogmeato növényi húspótló termékei nagyszabású kóstoltatásával ünnepelte a Kellogg’s az amerikai Nemzeti Burger Napot. Céljuk a növényi húspótlókkal szembeni fenntartások leküzdése, a szkeptikusok meggyőzése.
A világ vezető növényi húspótló márkája az Incogmeato ezen a napon egy harapásnyi kihívást kínált a Dallasban és Denverben lakóknak, valamint USA szerte a Twitterezőknek.
Házhoz jön a kóstoló
A Kellogg’s augusztus 27-én kiadott sajtóközleménye szerint a Nemzeti Burger Nap alkalmából a MorningStar Farms márkacsaládba tartozó növényi Incogmeato burger pogácsát ingyen kóstolhatták meg Dallasban és Denverben. Az érdeklődőknek nem kellett mást tenni, csak a Postmates alkalmazásból megrendelni a kóstolót és átvenni a házhoz érkező futároktól. A csomagban Incogmeato termékekre beváltható kedvezményes kuponok is voltak, amelyeket többek közt a Walmart, Kroger, Safeway és Albertson’s üzletekben válthatnak be a vásárlók.
A vállalat felmérése szerint az amerikaiak 60%-a szeretne több növényi alapú élelmiszert fogyasztani, ugyanakkor félnek ezeket a termékeket megkóstolni, mert attól tartanak, nem olyan finomak, mint a valódi húsból készült eredeti megfelelőjük. Az Incogmeato ezért országos kóstolót szervezett, elsősorban a flexitáriánus – növényi alapon táplálkozó, de időnként húst és halat is fogyasztó – célcsoportok számára a Postmates-szel együttműködve, akik a kóstoló falatkákat célba juttatták.
Az Incogmeato burgerek, virslik, kolbászok és csirkefalatok ugyanúgy néznek ki, ugyanolyan finomak, ugyanúgy kell őket elkészíteni, mint a húsos változatokat. A teljes választék rendelkezésre áll az USA boltokban, de a járványhelyzet miatt a bevezetést támogató bolti kóstolók nem tarthatók meg, ezért volt szükség az új generációs, házhoz szállításos kóstolókra.
A két megcélzott nagyvároson kívül lakókat ezen a napon, a Twitteren bátorították a növényi húspótlóktól való félelem legyőzésére, az első harapás kihívásának teljesítésére egy egyszerű játékkal és kóstoló nyerési lehetőséggel.
Monokli, bajusz és kalap
A kampány augusztus elején kezdődött a „Félsz, hogy ízlik?” beharangozó TV és online üzenettel, majd állatvédő influenszerek bevonásával folytatódott. A három Instagram celebnek összesen több, mint 800 000 követője van. Ők a márka logójában látható monoklis, bajuszos, kalapos tehénről osztották meg véleményüket, a „végre egy húsmárka, ami mögé nyugodtan felsorakozhatunk” gondolat jegyében.
Kezdetben a grill és barbecue szezon kedvelt ételeit mutatták be termékeikből elkészítve. Szeptembertől pedig a „back to school” (iskolakezdés) és az ősz hűvösebb napjaiban kedvelt fogásokat veszik sorra, a chillivel és a spagettivel kezdve.
A Kellogg’s jelentős befektetésekkel támogatja a MorningStar Farms fejlesztését és marketing aktivitását, így lehetséges, hogy olyan új csatornákat használhatnak, mint a házhozszállításos kóstoltatás és az influenszerek. Ékes példája ez a kezdeményezés annak, hogyan tudnak a márkák a megváltozott, pandémiás környezetben az új fogyasztói szokások figyelembe vételével elérni a célcsoportokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államok kormánya betilt több szintetikus élelmiszerszínezéket
Az Egyesült Államok kormánya betilt több, széles körben használt szintetikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >