Egy éves lett a METRO tudásközpontja, a Vevőakadémia
A METRO tudásközpontja, a budaörsi METRO-központ mellett épült Vevőakadémia már egy éve áll a tanulni vágyók rendelkezésére. Ez idő alatt 914 érdeklődő vett részt az eddig lezajlott összesen 93 képzésen – 343 különféle cég képviseletében. Amellett, hogy hiánypótló szakmai képzőközpont, a Vevőakadémia egyben kitűnő rendezvényhelyszín is: az utóbbi egy évben nem kevesebb, mint 97 rendezvényt bonyolított le 1933 résztvevővel.
A tankonyhát, konferenciatermet, kávézót, éttermet és kiskereskedelmi bemutatótermet magába foglaló Vevőakadémia megteremtése régi szakmai kívánalom volt. A tudásközpont indulásakor a tréningnaptár 9 kulináris témájú kurzus mellett barista, bármixer és kiskereskedelmi alapképzést tartalmazott. A központ népszerűségének növekedésével és a felmerülő igények gyarapodásával a METRO hamar kibővítette a kurzusok listáját, ma már 26 különféle kurzus 11 témakörben várja az érdeklődőket 9 oktatóséf és szakértő előadásában a 12 főzőállásos, 24 fős auditóriumot is tartalmazó tankonyhában. A vállalatnak sikerült olyan nagy neveket megnyernie vendégoktatóknak, akik szintén garantálják a hallgatók fejlődését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >