Egy éves lett a METRO tudásközpontja, a Vevőakadémia
A METRO tudásközpontja, a budaörsi METRO-központ mellett épült Vevőakadémia már egy éve áll a tanulni vágyók rendelkezésére. Ez idő alatt 914 érdeklődő vett részt az eddig lezajlott összesen 93 képzésen – 343 különféle cég képviseletében. Amellett, hogy hiánypótló szakmai képzőközpont, a Vevőakadémia egyben kitűnő rendezvényhelyszín is: az utóbbi egy évben nem kevesebb, mint 97 rendezvényt bonyolított le 1933 résztvevővel.
A tankonyhát, konferenciatermet, kávézót, éttermet és kiskereskedelmi bemutatótermet magába foglaló Vevőakadémia megteremtése régi szakmai kívánalom volt. A tudásközpont indulásakor a tréningnaptár 9 kulináris témájú kurzus mellett barista, bármixer és kiskereskedelmi alapképzést tartalmazott. A központ népszerűségének növekedésével és a felmerülő igények gyarapodásával a METRO hamar kibővítette a kurzusok listáját, ma már 26 különféle kurzus 11 témakörben várja az érdeklődőket 9 oktatóséf és szakértő előadásában a 12 főzőállásos, 24 fős auditóriumot is tartalmazó tankonyhában. A vállalatnak sikerült olyan nagy neveket megnyernie vendégoktatóknak, akik szintén garantálják a hallgatók fejlődését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >Lidl Magyarország idén is zárva tart szenteste: az ünnep békéjét támogatja az áruházlánc
A Lidl Magyarország tavaly elindított hagyományát követve idén sem nyitja…
Tovább olvasom >