Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal bővült e kategória forgalma, míg a baromfi és marhahús eladásai közel 40 százalékkal nőttek – derül ki a Kifli.hu adataiból. Az online szupermarket kínálatában több mint 400 féle hús-, hal- és tenger gyümölcse termék érhető el, köztük több mint 300 frissáru. A prémium termékek között olyan különlegességek is szerepelnek, mint a lőtt fácán, a galamb vagy éppen a fürj.
A Kifli.hu több mint 280 féle hús-, valamint 120 féle hal- és tenger gyümölcsei terméket kínál, melyből több mint 300 kizárólag frissáruként szerepel a választékban. A vásárlók számára kiemelten fontos a minőség és a széles kínálat, az online szupermarket ezért folyamatosan bővíti és fejleszti a kategóriát. A vásárlók egyre nyitottabbak a minőségi halak iránt, egyre többen válnak lojális vásárlókká ebben a kategóriában. Mára minden ötödik rendelésben található valamilyen hal is. A hal és tenger gyümölcsei kategória forgalma az elmúlt évben 27 százalékkal nőtt, a baromfi és a marhahús pedig közel 40 százalékos bővülést ért el az elmúlt évben.
A Kifli.hu több mint 20 hazai termelővel és gyártóval dolgozik együtt, akik biztosítják a minőségi alapanyagokat, többek között a Szomor Farmmal és Hubertus Agráripari Zrt-vel. A FJORU halak például ASC és MSC tanúsítvánnyal rendelkeznek, garantálva, hogy fenntartható és felelős halászatból származnak.
A prémium választékban a marhahúsok között megtalálható a Terra Pannonia, Balaton partján nevelt Angus marhája, valamint a sajátmárkás Sutcha japán Wagyu. A halak kedvelői olyan különlegességeket is választhatnak, mint a Budaörsi halpiacról beszerzett lepényhal vagy a Panarini tokhala a Zalából.
A legnagyobb egyedi termékkategóriák között a baromfi vezet, amely a húskategória forgalmának 45 százalékát teszi ki, és a vásárlások 62 százalékában kerül a kosárba. Ezt követi a sertéshús 20 százalékkal, míg a hal és a marha 17,5 és 14 százalékkal osztoznak a dobogós helyeken. Az elmúlt hónapokban a kínálat számos különlegességgel bővült, köztük marhahússal, vadhússal, valamint prémium kategóriás halakkal. Kiemelt újdonságok között szerepel a galamb, a fürj, valamint a lőtt fácán, amelyek a gasztronómia szerelmesei számára is izgalmas lehetőséget kínálnak.
Kapcsolódó cikkeink
Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >Indul a NAK „Tények ízekre szedve” országos szemléletformáló kampánya
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos szemléletformáló kampányt indított „Tények…
Tovább olvasom >Csemői kistermelői húsüzemet záratott be a Nébih
Súlyos élelmiszerbiztonsági kockázatot jelentő higiéniai és dokumentációs hiányosság miatt felfüggesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >