Egy cégben egyesül a Szentkirályi és a Kékkúti
Május 19-én megindult a jogi egyesülési folyamat, amelynek eredményeképpen egy cégbe olvad össze a magyar ásványvízpiac két vezető szereplője, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. A 2015-ben a Central European Mineral Water Holding létrehozásával közös tulajdonba került két vállalat 2016. november 1-től Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. néven működik tovább.
A Szentkirályi és a Kékkúti közös története 2015 tavaszán kezdődött, amikor Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonosa és a Közép-Európa legnagyobb ásványvíz-palackozó vállalatát, a cseh Karlovarské Minerální Vody Csoportot (KMV) tulajdonló olasz Pasquale család stratégiai megállapodásának keretében létrejött a Central European Mineral Water Holding (CEMW). A tranzakció nyomán a Holding tulajdonába került a hazai ásványvízpiac két meghatározó társasága, a piacvezető Szentkirályi Ásványvíz Kft. és az egyik legtradicionálisabb magyar ásványvíz-vállalat, a Kékkúti Ásványvíz Zrt.
„A két cég egyesítése közel egy éve zajlik. Közös irodába költöztünk, összevontuk a vezetőséget és az értékesítést. Az eddig elért eredmények alapján az integrációnak köszönhetően sokkal hatékonyabbá vált a működésünk. A Szentkirályi Ásványvíz Kft. és a Kékkúti Ásványvíz Zrt. az ásványvízpiaci növekedést meghaladó, 13 százalékos erősödéssel zárta a 2015-ös évet. 2016-ban további 10 százalékos bővülést várunk, amelyet az idei első három hónap mindegyikében sikerült is elérni. Az integráció következő, logikus lépéseként kerül sor a két vállalat cégjogi egyesülésére a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. létrehozásával. Az Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. várható éves árbevétele megközelítőleg 15 milliárd forint, alkalmazottainak létszáma pedig 310 fő körül alakul” – mondta el Balogh Levente, a Central European Mineral Water Holding elnöke.
A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.-t Martin Olivér irányítja ügyvezető igazgatóként. „A jogi egyesülés mellett az idei év kiemelkedő feladata a Szentkirályi-Kékkúti által forgalmazott márkák újrapozícionálása. Ennek keretében megújul, és új termékekkel bővül a Theodora termékcsalád: a közelmúltban jelentek meg a polcokon az új Theodora ízesített vizek citrom, narancs és málna ízekben, és rövidesen új, az aktuális fogyasztói szokásokat kiszolgáló szénsavmentes ásványvízzel gazdagodik a Theodora kínálata. Az idei évi termékfejlesztéseket jelentős beruházások támogatják. Kékkúton egy közel 2,5 millió eurós beruházással valósul meg az ízesített termékek gyártási képességének megteremtése, míg Szentkirályon a vízkezelő technológia újul meg. Emellett a HORECA szegmensben is megújított és kibővített termékkínálattal erősítjük a Szentkirályi-Kékkúti jelenlétét” – mondta el Martin Olivér.
Kapcsolódó cikkeink
A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >