Egészségturisztikai kampányt indít belföldön a Magyar Turizmus Zrt.
A belföldi turizmust népszerűsítő – tavaly indított – mozgalom és kampányok folytatásaként a Magyar Turizmus (MT) Zrt. márciusban országos termékalapú egészségturisztikai kampányt indít a turisztikai régiók szolgáltatói ajánlatainak összefogásával – közölte a nemzeti turisztikai marketingszervezet kedden az MTI-vel.
A kampány az egészségturizmusra épül: a turisztikai régiók gyógy- és wellness turizmushoz kapcsolódó kedvezményes akcióit, ajánlatait, programjait népszerűsíti belföldön.
A közlemény szerint a szolgáltatók konkrét ajánlatainak népszerűsítésének elsődleges eszköze a Magyar Turizmus Zrt. honlapja, ahonnan valamennyi régió speciális ajánlatai elérhetőek. Az online kampányt nyomtatott sajtómegjelenések egészítik ki, női magazinok mellett az MT Zrt. saját kiadású, havonta megjelenő „ÉLMÉNY itthon” magazinjában.
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint tavaly gyógyszállodában és wellness szállóban összesen 540 ezer vendég szállt meg, a gyógyszálló vendégeinek száma 20,7 százalékkal csökkent, míg a wellness szállodáké 42,1 százalékkal nőtt.
Tavaly a gyógyszállodákban 1,027 millió vendégéjszakát töltöttek el, ez szintén 20,7 százalékos csökkenés. A wellness szállókban eltöltött vendégéjszakák száma 40 százalékkal 868 ezerre emelkedett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >