Egészségtudatos, speciális termékekkel erősít a Lidl
A Lidl Magyarország folyamatosan bővíti egészségtudatos és speciális étrendet támogató termékeinek számát, így az állandó és az időszakos kínálatában már közel 350 vegetáriánus, vegán, bio, valamint laktóz- és gluténmentes termék található meg. A termékek iránti keresletet és a növekedés ütemét jól mutatja, hogy a 2021-es gazdasági évben az előző évhez képest közel 30 százalékkal növekedett a fenti termékkategóriákat érintő termékek értékesítése az árbevétel alapján.

Fókuszban a speciális étrendek
A Lidl Magyarország nagy hangsúlyt fektet arra, hogy széles kínálatával minden igényt kielégítsen, legyen szó akár ételintoleranciáról, akár a fenntarthatóságot vagy az állatjólétet szem előtt tartó vásárlói preferenciákról. Ennek köszönhetően folyamatosan növeli állandó és időszakos kínálatát a vegetáriánus, vegán, bio, valamint laktóz- és gluténmentes termékekkel, így a vásárlók már közel 350 termék közül válogathatnak a polcokon.
„Az egyre növekvő igényt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy 2020-ról 2021-re közel 30 százalékkal növekedett az egészségtudatos és speciális étrendet támogató termékek értékesítése az árbevétel alapján. Arányait tekintve a legnagyobb növekedés a vegán árucsoport esetében figyelhető meg, ami részben annak is köszönhető, hogy számos új termék került be a szortimentünkbe, ezzel is támogatva azokat, akik számára fontos az állatjólét és környezetünk megóvása.”
– mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc az augusztus 1-jén indult akciójában több, mint 50 különböző egészségtudatos és speciális termékre hívja fel a figyelmet, melyekkel színesebbé tehetik étrendjüket a speciális táplálkozási igényt követők. Így az ételintoleranciában szenvedők a laktózmentes joghurtoktól, mozzarellától és müzliszeleten át a frissen sütött gluténmentes bucin és pogácsán, valamint a kukoricaliszten keresztül a fagyasztott halrudacskákig számos termékből válogathatnak.
A vegán és vegetáriánus étrendet követők számára többek között a szendvicskrémek és szendvicsfeltétek, szója- és rizsitalok, vegetáriánus rudacskák és pudingok teszik színesebbé a mindennapi táplálkozást, sőt többféle vegán jégkrémből szemezgethetnek. Akik pedig a 2021 őszén bevezetett karbonsemleges Vemondo termékcsaládból választanak, a klímavédelemhez is jelentős mértékben hozzájárulnak. Az áruházlánc ugyanis ezeknek az árucikkeknek a kibocsátását nyomon követi, összesíti, majd klímavédelmi projektek támogatásával ellentételezi.
Rendkívül széles kínálat áll azok rendelkezésére is, akik az ökológiai gazdálkodásból származó élelmiszereket keresik. A megszokott zöldség-gyümölcs kategórián túl már olyan különlegességek is elérhetőek, mint a bio kenyér, bio szendvicskrém, bor vagy az olívaolaj.
Az áruházlánc különböző színekkel és piktogramokkal jelöli a laktózmentes, gluténmentes, bio, vegetáriánus, vegán, GMO-mentes, hozzáadott cukor nélküli, sócsökkentett, cukorcsökkentett és a magyarországi gyártóhelyről származó termékeket, melynek köszönhetően a vásárlók sokkal gyorsabban és egyszerűbben igazodhatnak el a speciális termékek között, és vásárolhatják meg a számukra legmegfelelőbbet a diszkontlánctól megszokott rendkívül kedvező árakon.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >