Egészséges üdítőmárkát dobott piacra Ben Stiller az Egyesült Államokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 09. 24. 09:56
🎧 Hallgasd a cikket:

Ben Stiller színész és producer saját márkájával, a Stiller’s Soda-val lépett be az egészséges üdítőitalok piacára az Egyesült Államokban.

Az új termékcsalád olyan alternatívát kínál a fogyasztóknak, amely prebiotikumok nélkül is egészségesebb (a Shirley Temple és a citrom-lime ízesítésű változat valódi gyümölcsléből készül), kalóriatartalma alacsony, és a klasszikus szénsavas italok ízvilágát idézi – számolt be a Food Dive.

A Stiller’s Soda három ízben debütált: gyömbérsör, citrom-lime és shirley temple. Az italok dobozonként mindössze 30 kalóriát és 7 gramm cukrot, emellett hozzáadott vitaminokat és természetes összetevőket tartalmaznak. A termék New York-i üzletekben, valamint országosan az Amazonon érhető el, és a közeljövőben a Walmart online platformján is megjelenik, 2026-ban pedig országszerte kapható lesz az üzletekben.

A márka a jelenleg a prebiotikumokat tartalmazó egészséges üdítők – mint az Olipop és a Poppi – által uralt piaci rést kívánja betölteni. Stiller szerint a Stiller’s Soda „egy klasszikus üdítő új világra szabva”, amely nem áldozza fel az élvezeti értéket az egészség oltárán.

A márkát Stiller Alex Domannal, az Avec Drinks volt vezérigazgatójával közösen alapította. A bevezető kampányban Stiller mellett Justin Theroux színész is szerepel, aki tanácsadóként segíti a céget. A reklámok humoros hangvételűek, és a 80-as évek ikonikus hirdetéseit parodizálják, tisztelegve a két színész komikus múltja előtt.

Kapcsolódó cikkeink