Egészséges Kasszák a Lidl boltjaiban
Magyarországon is megjelentek az Egészséges Kasszák, amelyet itthon elsőként a Lidl Magyarország vezetett be. A kezdeményezés célja, hogy az átalakítással támogassák a magyar családok, a magyar gyermekek egészséges táplálkozását.
„A kezdeményezést elsősorban az indokolta, hogy Magyarországon is egyre nagyobb problémát jelent az elhízás. A Lidl célja felelős vállalatként, hogy lehetőségeihez mérten a legjobban segítse vásárlóit és a jövő generációját. A kasszák átalakítását ezért úgy végeztük el, hogy egészségesebb élelmiszerek kerüljenek oda, ennek eredményeként a Lidl kasszáiban lévő termékek közel 30 százalékkal kevesebb kalóriát, 51 százalékkal kevesebb szénhidrátot és megközelítőleg 40 százalékkal kevesebb zsírt tartalmaznak” – emelte ki Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési igazgatója.
A Lidl brit leányvállalatának kutatásából az is kiderült, hogy 10-ből 7 szülő küzd a problémával, hogy sorban állás közben gyermeke a kihelyezett édességek valamelyikére vágyik. Kétharmaduk pedig enged is a kérésnek, és vásárol a nassolnivalókból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >