#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm. A kezdeményezés összefoglalja és kiegészíti a márka „Itt vagyok önmagam” alapelvét: nemcsak vásárlóként tekintenek az emberekre, hanem abban is szeretnék támogatni őket, hogy felfedezzék és megtalálják önmagukat, úgy alakítsák életüket, ahogyan az leginkább megfelel a saját elképzeléseiknek és vágyaiknak.
Önmagunknak lenni nem egyszerű, a különböző társadalmi szerepekből fakadó külső elvárások és a közösségi média hatása folyamatos megfelelési kényszert okoz, hogy mindig tökéletes képet mutassunk az életünkről. A másokkal való összehasonlítás belső konfliktust okoz, az elvárások a túlterheltség érzéséhez vezethetnek, mivel a külső és belső kép gyakran ellentmondásban áll egymással. A dm arra buzdít, hogy önmagunkról reflektáltan gondolkodjunk, és ne csak a szerepek adta külső elvárások mentén értékeljük magunkat. A dm olyan társadalmi környezethez szeretne hozzájárulni, amelyben mindenki jól érzi magát és kibontakozhat. „Mert a sokszínűség, a kölcsönös tisztelettel és érdeklődéssel párosulva gazdagítja az életet, és a jó együttélés alapja lehet. Meggyőződésünk, hogy a különbségeink nem választanak el minket, hanem erősítik és összekapcsolják közösségeinket” – mutat rá Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere.
Sokszínűség és egyediség
A dm a sokszínűség és az egyediség mellett teszi le a voksát, és a kampányban rámutat, hogy nem a külső jellemzők vagy az egyéni háttér számít, sokkal inkább az emberek egyedi vonásai. Nem az a lényeges, hogy fiatal vagy idős valaki, hogy milyen a képzettsége vagy a foglalkozása, és milyen életutat járt be. Ezek az elvek a képi világban is visszaköszönnek: az #egészenén kampányban nemcsak a reklámvilág ideálképei szerint ábrázolt emberek szerepelnek, hanem tudatosan olyanok is, akik idősebbek, fogyatékkal élnek, vagy testi maradandó sérüléseik is láthatók. Az #egészenén kampány 2025 év elején indult el, a kommunikáció széles eszköztárát alkalmazzák a klasszikus marketingelemektől kezdve a belvárosi épületekre vetített fényfestésekig a dm csoport tizenkét országának fővárosaiban. Budapesten a városligeti Műjégpálya és az InterContinental épületére vetítették ki a munkatársak és vásárlók gondolatait arról, hogy mit is jelent #egészenén-nek lenni, majd két másik nagyvárosban, Pécsen és Szegeden is megmutatták ezeket. A kampány fejlesztésére és megvalósításával a bécsi DODO ügynökséget bízták meg.
Fókuszban a szépség és az egészség
Ahhoz, hogy önmagunk lehessünk, a testi, mentális és lelki egészség egyaránt nagyon fontos: a dm nyíltan és tabukat feszegetve beszél továbbra is a női egészség legfontosabb kérdéseiről, ezzel ösztönzi a nőket, hogy odafigyeljenek az egészségükre és a jóllétükre. A dm az #egészenén kampánnyal ezt a holisztikus megközelítést tovább mélyíti, és folytatja a női egészséget támogató kezdeményezéseit. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >Újdonság a drogéria polcain – dm Late night shopping x Maybelline
A dekorkozmetikumok szerelmeseinek örömmel jelentjük, hogy a Maybelline New York…
Tovább olvasom >Több hely jut a német Rossmann-üzletek polcain a bioélelmiszereknek
Nagyobb – a jelenlegi átlagos 9 méter helyett 15 méternyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >Kiváló minőség a tányérodon – KMÉ-védjegyes termékek a Mecsek Baromfi Kft.-től
A Mecsek Baromfi Kft. négy éve alakult azzal a céllal,…
Tovább olvasom >A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >