#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm. A kezdeményezés összefoglalja és kiegészíti a márka „Itt vagyok önmagam” alapelvét: nemcsak vásárlóként tekintenek az emberekre, hanem abban is szeretnék támogatni őket, hogy felfedezzék és megtalálják önmagukat, úgy alakítsák életüket, ahogyan az leginkább megfelel a saját elképzeléseiknek és vágyaiknak.
Önmagunknak lenni nem egyszerű, a különböző társadalmi szerepekből fakadó külső elvárások és a közösségi média hatása folyamatos megfelelési kényszert okoz, hogy mindig tökéletes képet mutassunk az életünkről. A másokkal való összehasonlítás belső konfliktust okoz, az elvárások a túlterheltség érzéséhez vezethetnek, mivel a külső és belső kép gyakran ellentmondásban áll egymással. A dm arra buzdít, hogy önmagunkról reflektáltan gondolkodjunk, és ne csak a szerepek adta külső elvárások mentén értékeljük magunkat. A dm olyan társadalmi környezethez szeretne hozzájárulni, amelyben mindenki jól érzi magát és kibontakozhat. „Mert a sokszínűség, a kölcsönös tisztelettel és érdeklődéssel párosulva gazdagítja az életet, és a jó együttélés alapja lehet. Meggyőződésünk, hogy a különbségeink nem választanak el minket, hanem erősítik és összekapcsolják közösségeinket” – mutat rá Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere.
Sokszínűség és egyediség
A dm a sokszínűség és az egyediség mellett teszi le a voksát, és a kampányban rámutat, hogy nem a külső jellemzők vagy az egyéni háttér számít, sokkal inkább az emberek egyedi vonásai. Nem az a lényeges, hogy fiatal vagy idős valaki, hogy milyen a képzettsége vagy a foglalkozása, és milyen életutat járt be. Ezek az elvek a képi világban is visszaköszönnek: az #egészenén kampányban nemcsak a reklámvilág ideálképei szerint ábrázolt emberek szerepelnek, hanem tudatosan olyanok is, akik idősebbek, fogyatékkal élnek, vagy testi maradandó sérüléseik is láthatók. Az #egészenén kampány 2025 év elején indult el, a kommunikáció széles eszköztárát alkalmazzák a klasszikus marketingelemektől kezdve a belvárosi épületekre vetített fényfestésekig a dm csoport tizenkét országának fővárosaiban. Budapesten a városligeti Műjégpálya és az InterContinental épületére vetítették ki a munkatársak és vásárlók gondolatait arról, hogy mit is jelent #egészenén-nek lenni, majd két másik nagyvárosban, Pécsen és Szegeden is megmutatták ezeket. A kampány fejlesztésére és megvalósításával a bécsi DODO ügynökséget bízták meg.
Fókuszban a szépség és az egészség
Ahhoz, hogy önmagunk lehessünk, a testi, mentális és lelki egészség egyaránt nagyon fontos: a dm nyíltan és tabukat feszegetve beszél továbbra is a női egészség legfontosabb kérdéseiről, ezzel ösztönzi a nőket, hogy odafigyeljenek az egészségükre és a jóllétükre. A dm az #egészenén kampánnyal ezt a holisztikus megközelítést tovább mélyíti, és folytatja a női egészséget támogató kezdeményezéseit. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >A kiváló minőségű élelmiszerek garanciája – KMÉ-védjegy: Tökéletes minőség, tudatos vásárlás
A Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegy különleges értéket jelez: kizárólag azok…
Tovább olvasom >