EFFIE shortlisten az Aranypéntekkel a Human Telex
A trade marketing szakma elismerése után a Human Telex Reklámügynökség bízik abban, hogy reklámhatékonysági szempontból is értékelik az Arany Ászok piacfordító kampányát.
A Trade Marketing Klub által a 2011-es év legsikeresebb promóciójaként elismert Aranypéntek most a legnevesebb reklámhatékonysági megmérettetésen, a 11. alkalommal megrendezett EFFIE-n is bejutott a legjobbak közé, az Élelmiszer/alkoholos italok kategóriában. A Human Telex Reklámügynökség által a Dreher Sörgyárak Zrt. számára tavaly megvalósított kampánynak ezúttal az eredményesség szempontjából kell bizonyítania, hiszen az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz a hirdetések mögötti valódi célt díjazza.
„Úgy érezzük, a tavalyi Aranypénteknek igazán itt a helye, hiszen egy értékesítés és BTL-alapú kampányról van szó, amely minden erejével a kreatív ötlet – minden pénteken pohár áráért jár a korsó Arany Ászok – kommunikációját helyezte előtérbe, változatos eszközök és csatornák felhasználásával, de nem feltétlenül a hangsúlyos kreatív kivitelezéssel. Büszkék vagyunk rá, hogy rövidlistára kerültünk” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség stratégiai és kreatív igazgatója.
A 2011-ben futó, több mint 2300 vendéglátóhelyet bevonó országos kezdeményezés annyira sikeres volt, hogy a Dreher Sörgyárak idén is tovább folytatta, ám az idei adatok még nem állnak rendelkezésre. Az első Aranypéntekről viszont az Ipsos kutatócég szerint tudható: az egyébként otthonülő sörfogyasztók egyharmada választotta újra a vendéglátóhelyi fogyasztást miatta. A megkérdezettek 42 százaléka többet járt sörözőbe a promóció alatt, 58 százalékuk pedig többször ivott csapolt sört, mint korábban. Mindez nagyban hozzájárult, hogy hosszú idő óta először fordult meg a negatív trend a vendéglátó szektorban és a piac több mint 5 százalékkal növekedett ebben a szegmensben 2011 során.
A shortlistes kampány vezető szövegírója Nagy László, vezető art directora Balogh M. Miklós, ügyfélkapcsolati igazgatója Bayer Ákos volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >