EFFIE shortlisten az Aranypéntekkel a Human Telex
A trade marketing szakma elismerése után a Human Telex Reklámügynökség bízik abban, hogy reklámhatékonysági szempontból is értékelik az Arany Ászok piacfordító kampányát.
A Trade Marketing Klub által a 2011-es év legsikeresebb promóciójaként elismert Aranypéntek most a legnevesebb reklámhatékonysági megmérettetésen, a 11. alkalommal megrendezett EFFIE-n is bejutott a legjobbak közé, az Élelmiszer/alkoholos italok kategóriában. A Human Telex Reklámügynökség által a Dreher Sörgyárak Zrt. számára tavaly megvalósított kampánynak ezúttal az eredményesség szempontjából kell bizonyítania, hiszen az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz a hirdetések mögötti valódi célt díjazza.
„Úgy érezzük, a tavalyi Aranypénteknek igazán itt a helye, hiszen egy értékesítés és BTL-alapú kampányról van szó, amely minden erejével a kreatív ötlet – minden pénteken pohár áráért jár a korsó Arany Ászok – kommunikációját helyezte előtérbe, változatos eszközök és csatornák felhasználásával, de nem feltétlenül a hangsúlyos kreatív kivitelezéssel. Büszkék vagyunk rá, hogy rövidlistára kerültünk” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség stratégiai és kreatív igazgatója.
A 2011-ben futó, több mint 2300 vendéglátóhelyet bevonó országos kezdeményezés annyira sikeres volt, hogy a Dreher Sörgyárak idén is tovább folytatta, ám az idei adatok még nem állnak rendelkezésre. Az első Aranypéntekről viszont az Ipsos kutatócég szerint tudható: az egyébként otthonülő sörfogyasztók egyharmada választotta újra a vendéglátóhelyi fogyasztást miatta. A megkérdezettek 42 százaléka többet járt sörözőbe a promóció alatt, 58 százalékuk pedig többször ivott csapolt sört, mint korábban. Mindez nagyban hozzájárult, hogy hosszú idő óta először fordult meg a negatív trend a vendéglátó szektorban és a piac több mint 5 százalékkal növekedett ebben a szegmensben 2011 során.
A shortlistes kampány vezető szövegírója Nagy László, vezető art directora Balogh M. Miklós, ügyfélkapcsolati igazgatója Bayer Ákos volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >