EFFIE 2013: Lali jött, látott, győzött!
Arany EFFIE díjat kapott az Arany Ászok számára készített Aranypéntek 2 – Lalinál nem, de máshol igen! kampány eredményeiért a Human Telex Reklámügynökség az Élelmiszer/alkoholos italok kategóriában. A legrangosabb reklámhatékonysági versenyen a Dreher Sörgyárak Zrt. márkájához kapcsolódó program zsinórban már második éve viszi el a pálmát.
„Nem szokványos eset, hogy egy kampány, illetve annak a következő évi folytatása olyan sikeres legyen, mint az Arany Ászok esetében az Aranypéntek, ezért rendkívül büszkék vagyunk a már másodjára elnyert Arany EFFIE díjra. De egy ilyen aktivitás– különösen, ha a hatékonyságát nézzük – legalább annyira a márka, az ügyfél érdeme is, mint az ügynökségé” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség kreatív és stratégiai igazgatója.
Hozzáfűzte: a hosszú távú együttműködésbe és a megújulni képes kommunikációba vetett bizalom mellett a siker zálogát éppúgy jelentette a Dreher Sörgyárak által a kampány mögé hadrendbe állított értékesítési és ösztönzési rendszer is. Mindennek hatására a márka 2011-ben 41 százalékos, 2012-ben pedig további 24 százalékos volumennövekedést ért el a csapolt sörök körében. Az Aranypéntek második, a népszerű Üvegtigris filmre épülő évada (amely korábban már a kreativitás nagydíját, az Arany Pengét is elnyerte) alatt pedig a program ismertsége 42-ről 60 százalékra emelte a sörfogyasztók között.
A díj elnyerésében a Mindshare, a Filmpartners és a Gyár Utómunka Kft., mint társügynökségek szerepeltek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >