EFFIE 2013: Lali jött, látott, győzött!
Arany EFFIE díjat kapott az Arany Ászok számára készített Aranypéntek 2 – Lalinál nem, de máshol igen! kampány eredményeiért a Human Telex Reklámügynökség az Élelmiszer/alkoholos italok kategóriában. A legrangosabb reklámhatékonysági versenyen a Dreher Sörgyárak Zrt. márkájához kapcsolódó program zsinórban már második éve viszi el a pálmát.
„Nem szokványos eset, hogy egy kampány, illetve annak a következő évi folytatása olyan sikeres legyen, mint az Arany Ászok esetében az Aranypéntek, ezért rendkívül büszkék vagyunk a már másodjára elnyert Arany EFFIE díjra. De egy ilyen aktivitás– különösen, ha a hatékonyságát nézzük – legalább annyira a márka, az ügyfél érdeme is, mint az ügynökségé” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség kreatív és stratégiai igazgatója.
Hozzáfűzte: a hosszú távú együttműködésbe és a megújulni képes kommunikációba vetett bizalom mellett a siker zálogát éppúgy jelentette a Dreher Sörgyárak által a kampány mögé hadrendbe állított értékesítési és ösztönzési rendszer is. Mindennek hatására a márka 2011-ben 41 százalékos, 2012-ben pedig további 24 százalékos volumennövekedést ért el a csapolt sörök körében. Az Aranypéntek második, a népszerű Üvegtigris filmre épülő évada (amely korábban már a kreativitás nagydíját, az Arany Pengét is elnyerte) alatt pedig a program ismertsége 42-ről 60 százalékra emelte a sörfogyasztók között.
A díj elnyerésében a Mindshare, a Filmpartners és a Gyár Utómunka Kft., mint társügynökségek szerepeltek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >