Effie 2010: a hatékony reklámok versenye
A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2010-ben már kilencedik alkalommal rendezte meg a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t.
A 2010-es EFFIE-re olyan kampányokkal lehetett nevezni, amelyek 2009. január 1. és 2010. május 31. közötti időszakban magyarországi médiumokban kerültek bemutatásra, valamint, amiket korábban még nem neveztek az EFFIE-re. A pályázatot a következő 10 kategóriában nyújthatta be megbízó vagy ügynökség: tartós fogyasztási cikkek, étel, ital, egyéb nem tartós fogyasztási cikkek, szolgáltatás, pénzügyi szolgáltatás, telekommunikációs szolgáltatás, kulturális szolgáltatás, társadalmi célú kommunikáció, image.
A 45 döntőbe jutott pályázat közül 26 nyert valamilyen díjat a 2010-es Effie-n. A platinát a Vatera „Megcsalt feleség” kampánya hozta el, melyen a Cluso mellett a Maximize és a Neo Interactive dolgozott.
A legtöbb díjat nevező- vagy társügynökségként az OMD Hungary nyerte, amely két aranyat (Vodafone, Listerine), két ezüstöt (McDonald's, Pepsi) és egy bronzot (McDonald's) söpört be. Három díjat a DDB, az ACG, az Initiative, a Laboratory, a Maximize és a Cluso nyert – közli a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >