Effie 2010: a hatékony reklámok versenye
A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2010-ben már kilencedik alkalommal rendezte meg a hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t.
A 2010-es EFFIE-re olyan kampányokkal lehetett nevezni, amelyek 2009. január 1. és 2010. május 31. közötti időszakban magyarországi médiumokban kerültek bemutatásra, valamint, amiket korábban még nem neveztek az EFFIE-re. A pályázatot a következő 10 kategóriában nyújthatta be megbízó vagy ügynökség: tartós fogyasztási cikkek, étel, ital, egyéb nem tartós fogyasztási cikkek, szolgáltatás, pénzügyi szolgáltatás, telekommunikációs szolgáltatás, kulturális szolgáltatás, társadalmi célú kommunikáció, image.
A 45 döntőbe jutott pályázat közül 26 nyert valamilyen díjat a 2010-es Effie-n. A platinát a Vatera „Megcsalt feleség” kampánya hozta el, melyen a Cluso mellett a Maximize és a Neo Interactive dolgozott.
A legtöbb díjat nevező- vagy társügynökségként az OMD Hungary nyerte, amely két aranyat (Vodafone, Listerine), két ezüstöt (McDonald's, Pepsi) és egy bronzot (McDonald's) söpört be. Három díjat a DDB, az ACG, az Initiative, a Laboratory, a Maximize és a Cluso nyert – közli a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >