Edukációs kampány indult a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával idén nyáron is folytatja edukációs kampányát annak érdekében, hogy a felnőtteket a tudatos alkoholfogyasztásra ösztönözze. A 2022 nyarán futó Minimum alkohol, maximum élvezet kampányhoz Miskovits Marci és Katz Dávid is csatlakoznak saját videós tartalmaikkal, hogy így még több emberhez juthasson el az üzenet: minimum alkohollal is el lehet érni a maximum élvezetet és lehet teljes a nyár!
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/Ke%CC%81pernyo%CC%8Bfoto%CC%81-2022-06-01-11.07.26-1024x725.png)
Tudatos fogyasztás
„Kampányunk célja idén, hogy a fiatal felnőttek mellett az idősebb korosztály is elmélyíthesse ismereteit a túlzott alkoholfogyasztás hatásait és veszélyeit illetően. Szeretnénk elérni, hogy a tudatos alkoholfogyasztás elsajátításával biztonságosabban szórakozhassanak és ráérezzenek a minimum alkoholfogyasztás melletti maximum kikapcsolódás könnyedségére. A kampány keretében videós tartalmakkal szeretnénk segíteni egy valós párbeszéd kialakítását, illetve célunk, hogy a felnőttek az alkoholfogyasztással kapcsolatos tévhiteket eloszlatva, megfelelő módon és mértékkel fogyasszanak alkoholt a nyár során, ezáltal is emlékezve minden pillanatra. A kampány során közösségi média kihívás keretén belül megnyerhető páros Balaton Sound jegyekkel és Jegy.hu utalványokkal is ösztönözni szeretnénk a maximálisan élvezetes, de tudatos bulizást.”
– emelte ki Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. Hozzátette, hogy az Italmertek.hu Instagram és Facebook oldalán elérhető nyereményjátékban résztvevők páros belépőjegyeket és ajándékutalványokat nyerhetnek.
Ismert videós tartalomgyártók a Minimum alkohol, maximum élvezet kampány közreműködői
Katz Dávid riporter, újságíró és Miskovits Marci a fiatalok körében ismert televíziós személyiség és vlogger, népszerű koncerthelyszíneken és nyári fesztiválokon készítenek interjúkat az ott bulizó felnőttekkel. A videók célja egy aktív, valós párbeszéd indítása a felelős, tudatos alkoholfogyasztás témakörében, valamint edukatív információk és a minimum alkohol, maximum élvezet üzenet hiteles átadása, népszerűsítése laza, kötetlen stílusban, a célcsoport számára releváns és befogadható módon.
Közösségi média kihívás: #minimummalmaxium
Hogy a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenet minél több felnőtthöz eljuthasson, az idei szezonban a kampány a #minimummalmaxium hashtaghez kapcsolódó közösségi média kihívással egészül ki. A nyereményjátékban kisorsolt páros Balaton Sound fesztiváljegyekért és Jegy.hu utalványokért versenybe szállóknak, a #minimummalmaximum hashtaget használva kell kommentelniük a Facebookon közzétett bejegyzések alá, ezzel is támogatva a téma körüli párbeszéd kialakulását az online felületeken is.
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerek és az alkoholmentes italok árának csökkenése lassult Ukrajnában
Ukrajnában 4,8 százalékra, idén a legmagasabb szintre gyorsult a fogyasztói…
Tovább olvasom >A nagy sportesemények is segítik a sörfogyasztást
Bár a nagy sportesemények átmenetileg pozitív hatást gyakorolnak a sörfogyasztás…
Tovább olvasom >NAV: az unióban a jövedéki termékek nem kereskedelmi célú szállításához magánszemélynek nem szükséges engedély
Az Európai Unión belül a jövedéki termékek – például alkohol,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >