Edukációs kampány indult a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával idén nyáron is folytatja edukációs kampányát annak érdekében, hogy a felnőtteket a tudatos alkoholfogyasztásra ösztönözze. A 2022 nyarán futó Minimum alkohol, maximum élvezet kampányhoz Miskovits Marci és Katz Dávid is csatlakoznak saját videós tartalmaikkal, hogy így még több emberhez juthasson el az üzenet: minimum alkohollal is el lehet érni a maximum élvezetet és lehet teljes a nyár!

Tudatos fogyasztás
„Kampányunk célja idén, hogy a fiatal felnőttek mellett az idősebb korosztály is elmélyíthesse ismereteit a túlzott alkoholfogyasztás hatásait és veszélyeit illetően. Szeretnénk elérni, hogy a tudatos alkoholfogyasztás elsajátításával biztonságosabban szórakozhassanak és ráérezzenek a minimum alkoholfogyasztás melletti maximum kikapcsolódás könnyedségére. A kampány keretében videós tartalmakkal szeretnénk segíteni egy valós párbeszéd kialakítását, illetve célunk, hogy a felnőttek az alkoholfogyasztással kapcsolatos tévhiteket eloszlatva, megfelelő módon és mértékkel fogyasszanak alkoholt a nyár során, ezáltal is emlékezve minden pillanatra. A kampány során közösségi média kihívás keretén belül megnyerhető páros Balaton Sound jegyekkel és Jegy.hu utalványokkal is ösztönözni szeretnénk a maximálisan élvezetes, de tudatos bulizást.”
– emelte ki Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. Hozzátette, hogy az Italmertek.hu Instagram és Facebook oldalán elérhető nyereményjátékban résztvevők páros belépőjegyeket és ajándékutalványokat nyerhetnek.
Ismert videós tartalomgyártók a Minimum alkohol, maximum élvezet kampány közreműködői
Katz Dávid riporter, újságíró és Miskovits Marci a fiatalok körében ismert televíziós személyiség és vlogger, népszerű koncerthelyszíneken és nyári fesztiválokon készítenek interjúkat az ott bulizó felnőttekkel. A videók célja egy aktív, valós párbeszéd indítása a felelős, tudatos alkoholfogyasztás témakörében, valamint edukatív információk és a minimum alkohol, maximum élvezet üzenet hiteles átadása, népszerűsítése laza, kötetlen stílusban, a célcsoport számára releváns és befogadható módon.
Közösségi média kihívás: #minimummalmaxium
Hogy a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenet minél több felnőtthöz eljuthasson, az idei szezonban a kampány a #minimummalmaxium hashtaghez kapcsolódó közösségi média kihívással egészül ki. A nyereményjátékban kisorsolt páros Balaton Sound fesztiváljegyekért és Jegy.hu utalványokért versenybe szállóknak, a #minimummalmaximum hashtaget használva kell kommentelniük a Facebookon közzétett bejegyzések alá, ezzel is támogatva a téma körüli párbeszéd kialakulását az online felületeken is.
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Donald Trump súlyos vámokat helyezett kilátásba az Európai Unióból származó alkoholtermékekre válaszul az amerikai whiskey-re bejelentett uniós vámra
Donald Trump amerikai elnök súlyos vámokat helyezett kilátásba csütörtökön az…
Tovább olvasom >NAV: több száz liter alkoholt rejtett bútorok közé egy román sofőr, akit az M43-as autópályán ellenőriztek
Több száz liter alkoholt rejtett bútorok közé az a román…
Tovább olvasom >További cikkeink
250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese – a HELL fődíja gazdára talált
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb…
Tovább olvasom >