Edukációs kampány indult a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával idén nyáron is folytatja edukációs kampányát annak érdekében, hogy a felnőtteket a tudatos alkoholfogyasztásra ösztönözze. A 2022 nyarán futó Minimum alkohol, maximum élvezet kampányhoz Miskovits Marci és Katz Dávid is csatlakoznak saját videós tartalmaikkal, hogy így még több emberhez juthasson el az üzenet: minimum alkohollal is el lehet érni a maximum élvezetet és lehet teljes a nyár!

Tudatos fogyasztás
„Kampányunk célja idén, hogy a fiatal felnőttek mellett az idősebb korosztály is elmélyíthesse ismereteit a túlzott alkoholfogyasztás hatásait és veszélyeit illetően. Szeretnénk elérni, hogy a tudatos alkoholfogyasztás elsajátításával biztonságosabban szórakozhassanak és ráérezzenek a minimum alkoholfogyasztás melletti maximum kikapcsolódás könnyedségére. A kampány keretében videós tartalmakkal szeretnénk segíteni egy valós párbeszéd kialakítását, illetve célunk, hogy a felnőttek az alkoholfogyasztással kapcsolatos tévhiteket eloszlatva, megfelelő módon és mértékkel fogyasszanak alkoholt a nyár során, ezáltal is emlékezve minden pillanatra. A kampány során közösségi média kihívás keretén belül megnyerhető páros Balaton Sound jegyekkel és Jegy.hu utalványokkal is ösztönözni szeretnénk a maximálisan élvezetes, de tudatos bulizást.”
– emelte ki Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. Hozzátette, hogy az Italmertek.hu Instagram és Facebook oldalán elérhető nyereményjátékban résztvevők páros belépőjegyeket és ajándékutalványokat nyerhetnek.
Ismert videós tartalomgyártók a Minimum alkohol, maximum élvezet kampány közreműködői
Katz Dávid riporter, újságíró és Miskovits Marci a fiatalok körében ismert televíziós személyiség és vlogger, népszerű koncerthelyszíneken és nyári fesztiválokon készítenek interjúkat az ott bulizó felnőttekkel. A videók célja egy aktív, valós párbeszéd indítása a felelős, tudatos alkoholfogyasztás témakörében, valamint edukatív információk és a minimum alkohol, maximum élvezet üzenet hiteles átadása, népszerűsítése laza, kötetlen stílusban, a célcsoport számára releváns és befogadható módon.
Közösségi média kihívás: #minimummalmaxium
Hogy a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenet minél több felnőtthöz eljuthasson, az idei szezonban a kampány a #minimummalmaxium hashtaghez kapcsolódó közösségi média kihívással egészül ki. A nyereményjátékban kisorsolt páros Balaton Sound fesztiváljegyekért és Jegy.hu utalványokért versenybe szállóknak, a #minimummalmaximum hashtaget használva kell kommentelniük a Facebookon közzétett bejegyzések alá, ezzel is támogatva a téma körüli párbeszéd kialakulását az online felületeken is.
Kapcsolódó cikkeink
Rum nélkül maradhat Kuba? – Cukorhiány bénítja meg a szigetország ikonikus iparágát
Súlyos válságba került a kubai rumipar – nem pénzügyi, nem…
Tovább olvasom >Érdekes eredménye van az alkohol- és egyéb drogfogyasztási szokásokról szóló felmérésnek
Európában a fiatalok között a cseh tizenöt-tizenhat éveseknek van a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >