Edukációs kampány indult a tudatos alkoholfogyasztás népszerűsítéséért
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával idén nyáron is folytatja edukációs kampányát annak érdekében, hogy a felnőtteket a tudatos alkoholfogyasztásra ösztönözze. A 2022 nyarán futó Minimum alkohol, maximum élvezet kampányhoz Miskovits Marci és Katz Dávid is csatlakoznak saját videós tartalmaikkal, hogy így még több emberhez juthasson el az üzenet: minimum alkohollal is el lehet érni a maximum élvezetet és lehet teljes a nyár!
„Kampányunk célja idén, hogy a fiatal felnőttek mellett az idősebb korosztály is elmélyíthesse ismereteit a túlzott alkoholfogyasztás hatásait és veszélyeit illetően. Szeretnénk elérni, hogy a tudatos alkoholfogyasztás elsajátításával biztonságosabban szórakozhassanak és ráérezzenek a minimum alkoholfogyasztás melletti maximum kikapcsolódás könnyedségére. A kampány keretében videós tartalmakkal szeretnénk segíteni egy valós párbeszéd kialakítását, illetve célunk, hogy a felnőttek az alkoholfogyasztással kapcsolatos tévhiteket eloszlatva, megfelelő módon és mértékkel fogyasszanak alkoholt a nyár során, ezáltal is emlékezve minden pillanatra. A kampány során közösségi média kihívás keretén belül megnyerhető páros Balaton Sound jegyekkel és Jegy.hu utalványokkal is ösztönözni szeretnénk a maximálisan élvezetes, de tudatos bulizást.”
– emelte ki Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. Hozzátette, hogy az Italmertek.hu Instagram és Facebook oldalán elérhető nyereményjátékban résztvevők páros belépőjegyeket és ajándékutalványokat nyerhetnek.
Ismert videós tartalomgyártók a Minimum alkohol, maximum élvezet kampány közreműködői
Katz Dávid riporter, újságíró és Miskovits Marci a fiatalok körében ismert televíziós személyiség és vlogger, népszerű koncerthelyszíneken és nyári fesztiválokon készítenek interjúkat az ott bulizó felnőttekkel. A videók célja egy aktív, valós párbeszéd indítása a felelős, tudatos alkoholfogyasztás témakörében, valamint edukatív információk és a minimum alkohol, maximum élvezet üzenet hiteles átadása, népszerűsítése laza, kötetlen stílusban, a célcsoport számára releváns és befogadható módon.
Közösségi média kihívás: #minimummalmaxium
Hogy a Minimum alkohol, maximum élvezet üzenet minél több felnőtthöz eljuthasson, az idei szezonban a kampány a #minimummalmaxium hashtaghez kapcsolódó közösségi média kihívással egészül ki. A nyereményjátékban kisorsolt páros Balaton Sound fesztiváljegyekért és Jegy.hu utalványokért versenybe szállóknak, a #minimummalmaximum hashtaget használva kell kommentelniük a Facebookon közzétett bejegyzések alá, ezzel is támogatva a téma körüli párbeszéd kialakulását az online felületeken is.
Kapcsolódó cikkeink
Készlethiány és sztrájk miatt nőhet a banán, a csoki és az alkohol ára
A keleti és az Öböl-menti kikötőkben dolgozó part menti munkások…
Tovább olvasom >Alkoholfogyasztási szokások átalakulása: előretörnek az alkoholmentes italok és a prémium termékek
Az alkoholfogyasztás világszerte jelentős változáson megy keresztül, különösen a fiatalabb…
Tovább olvasom >Tudjuk, hogyan ittak a fiatalok idén nyáron: a fair játék, felelős italozás jegyében
Van persze, aki szerint „kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság”, vagy aki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >