Édességgel az élelmiszer-pazarlás ellen
Október első két hetében újra összefog a Nestlé és a Tesco az élelmiszer-pazarlás és a nélkülözés ellen. Október 1. és 14. között a Nestlé a hazai Tesco hipermarketekben megvásárolt, meghatározott termékek értékének 1 százalékát a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek ajánlja fel, amelyet a Tesco a kampány végén ugyanakkora összeggel kiegészít. Az Élelmiszerbank a befolyt támogatásnak köszönhetően nélkülöző családoknak segít élelmiszercsomagok összeállításával.
Az akcióban az összes magyarországi Tesco hipermarket részt vesz, így a vásárlók az ország minden területéről támogathatják az Élelmiszerbank élelmiszermentő munkáját a kampányban résztvevő édességek, kávé, babatápszer, állateledel és egyéb termékek megvásárlásával. z akcióban részt vevő márkák és termékek teljes listája a Tesco és a Nestlé Hungária weboldalain érhető el. Az Egyesület minden 1000 forint támogatásból nagyságrendileg 30 000 forint értékű, mentett élelmiszerekből összeállított élelmiszercsomagot juttat el azok számára, akik igazán rászorulnak a segítségre.
„A Nestlével és a Tescóval folyamatosan partnerségben állunk és évek óta kapunk tőlük támogatást a mostanihoz hasonló akciók keretében. Mindig sokat jelent számunkra, hogy összefoghatunk vállalati partnereinkkel, és még több mentett élelmiszert tudunk eljuttatni nélkülöző családok, gyermekek és még sok más rászorulói csoport számára, de az idei rendkívüli körülmények közepette talán még fontosabb, hogy segíteni tudjunk. Bízunk benne, hogy október első két hetében minél több vásárló gondol a rászorulókra is, amikor megtölti a kosarát.” – mondta Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesület elnöke.
A Tesco és a Nestlé évek óta az Élelmiszerbank stratégiai partnereként vesznek részt az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. Országosan a 201 Tesco áruházból jelenleg több mint 180-ban folyik a napi szintű élelmiszermentés, melynek célja az élelmiszer-felesleg mennyiségének csökkentése és a rászorulók támogatása. A programban részt vevő áruházak idén augusztus végéig közel 27 400 tonna élelmiszert ajánlottak fel jótékony célra, ami közel 68,5 millió adag ételnek felel meg.
Kapcsolódó cikkeink
Értékesítési csapatának leépítését fontolgatja a Nestlé Franciaországban
Közel 150 munkahely megszüntetését tervezi a Nestlé Franciaországban, jelentette a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >