Édesipari vállalatot vett a Coca-Cola
Átveszi a Coca-Cola Hellenic Bottling Company a vezető szerbiai édesipari vállalatot, a požarevaci Bambit a Mid Europa partners londoni székhelyű beruházási alaptól – írja a vajdasági Magyar Szó nyomán a Világgazdaság Online. A tranzakció értéke 260 millió euró (317 forintos euróárfolyam mellett 82,4 milliárd forint).
A magyar nyelvű portál a Coca-Cola HBC-re hivatkozva azt írja, hogy a vállalatfelvásárlási folyamat várhatóan 2019 második negyedében fejeződik be, és ezzel a Bambi újabb fejlődési lehetőségekhez jut Szerbiában és a térségben, valamint komplementer, azaz kiegészítő termékkategóriákkal bővülhet.
Az akvizíció jó alkalom a termékskála kiegészítésére, és tovább erősíti a cég egyébként is meghatározó piaci szerepét – idézik a Coca-Cola HBC AG főigazgatóját, Zoran Bogdanovićot, aki szerint a Bambi legnagyobb értékei közé tartozik az erős áruelosztó hálózat. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >