Édesipari vállalatot vett a Coca-Cola
Átveszi a Coca-Cola Hellenic Bottling Company a vezető szerbiai édesipari vállalatot, a požarevaci Bambit a Mid Europa partners londoni székhelyű beruházási alaptól – írja a vajdasági Magyar Szó nyomán a Világgazdaság Online. A tranzakció értéke 260 millió euró (317 forintos euróárfolyam mellett 82,4 milliárd forint).
A magyar nyelvű portál a Coca-Cola HBC-re hivatkozva azt írja, hogy a vállalatfelvásárlási folyamat várhatóan 2019 második negyedében fejeződik be, és ezzel a Bambi újabb fejlődési lehetőségekhez jut Szerbiában és a térségben, valamint komplementer, azaz kiegészítő termékkategóriákkal bővülhet.
Az akvizíció jó alkalom a termékskála kiegészítésére, és tovább erősíti a cég egyébként is meghatározó piaci szerepét – idézik a Coca-Cola HBC AG főigazgatóját, Zoran Bogdanovićot, aki szerint a Bambi legnagyobb értékei közé tartozik az erős áruelosztó hálózat. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >