Edeka: úton a csomagolásmentesség felé
A német Edeka zöldség- és gyümölcstermékeinek fele immár műanyag csomagolás-mentes. A kiskereskedő-lánc évek óta azon dolgozik, hogy minél kevesebb műanyag hulladékot termeljen: azon kívül, hogy komolyan csökkentette, illetve, ahol lehet, megszüntette a plasztik csomagolóanyagait, az újrahasznosítás terén sem tétlenkedett.
A cég ’smart branding’ feliratú gyümölcsei és zöldségei már nem kapnak csomagolást: ezzel az Edeka évente 50 tonnával kevesebb műanyagot használ.
Mindezeken felül a bolthálózat kiadott egy újrahasznosító kisokost is, amely jótanácsokkal látja el a vásárlókat szelektív hulladékgyűjtés és egyéb témakörök terén. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Taroltak a soproni egyetemisták a 2025-ös HUNGAROPACK STUDENT csomagolási versenyen
Kimagasló tehetségükről és szakmai felkészültségükről tettek tanúbizonyságot a Soproni Egyetem…
Tovább olvasom >Az employer branding és a csomagolástechnika új korszaka az Sz. Variánsnál
Az ipari digitalizáció nem csupán gépekben, hanem a gondolkodásmódban is…
Tovább olvasom >Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Több mint 4000 drogériatermékre kínál 30%-os kedvezményt a Tesco
Június 5-től több mint 4000 szépségápolási, vegyi- és papírárutermék kapható…
Tovább olvasom >Történelmi zuhanás: összeomlott a Wizz Air árfolyama a gyenge gyorsjelentés után
Drámai árfolyameséssel reagált a piac a Wizz Air legfrissebb gyorsjelentésére:…
Tovább olvasom >