Edeka: úton a csomagolásmentesség felé
A német Edeka zöldség- és gyümölcstermékeinek fele immár műanyag csomagolás-mentes. A kiskereskedő-lánc évek óta azon dolgozik, hogy minél kevesebb műanyag hulladékot termeljen: azon kívül, hogy komolyan csökkentette, illetve, ahol lehet, megszüntette a plasztik csomagolóanyagait, az újrahasznosítás terén sem tétlenkedett.
A cég ’smart branding’ feliratú gyümölcsei és zöldségei már nem kapnak csomagolást: ezzel az Edeka évente 50 tonnával kevesebb műanyagot használ.
Mindezeken felül a bolthálózat kiadott egy újrahasznosító kisokost is, amely jótanácsokkal látja el a vásárlókat szelektív hulladékgyűjtés és egyéb témakörök terén. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >Megalakult a Fenntartható Csomagolásért Egyesület
A fenntartható csomagolási megoldások előmozdítása érdekében megalakult a Fenntartható Csomagolásért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >