Edeka: a WWF-fel az ökológiai lábnyom csökkentéséért
A WWF-fel együttműködve próbálja csökkenteni az Edeka saját márkás termékeinek ökológiai lábnyomát. Ennek kapcsán a német kereskedőlánc a WWF-fel közös fejlődési jelentést adott ki, amely azokat a módszereket és stratégiákat dokumentálja, amelyeket a cég alkalmaz a fenti cél elérése érdekében.
A jelentés fókuszában az a mintegy 4000 saját márkás termék áll, amelyeket folyamatosan igyekeznek minél környezetbarátabbá tenni. Az együttműködés a WWF és az Edeka között 2009 óta áll fenn, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
WWF: A Kormány elkötelezte magát védett erdeink letarolása mellett
Semmibe vette a kormány az államfő vétóját, és némi jogi…
Tovább olvasom >Fajkihalás a szomszédban – Az állat- és növényvilág pusztulása minden országban jelen van
Klímaváltozás, környezetszennyezés, a természetes élőhelyek pusztulása: ezek a tényezők mind…
Tovább olvasom >42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest
Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >