Edeka: a WWF-fel az ökológiai lábnyom csökkentéséért
A WWF-fel együttműködve próbálja csökkenteni az Edeka saját márkás termékeinek ökológiai lábnyomát. Ennek kapcsán a német kereskedőlánc a WWF-fel közös fejlődési jelentést adott ki, amely azokat a módszereket és stratégiákat dokumentálja, amelyeket a cég alkalmaz a fenti cél elérése érdekében.
A jelentés fókuszában az a mintegy 4000 saját márkás termék áll, amelyeket folyamatosan igyekeznek minél környezetbarátabbá tenni. Az együttműködés a WWF és az Edeka között 2009 óta áll fenn, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
WWF: minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja
2025-ben minden eddiginél korábban jött el a túlfogyasztás napja –…
Tovább olvasom >A tarvágás káros, és az állami erdészetek tudnák felelősebben kezelni hazánk erdeit – ezt üzeni a WWF Magyarország Klímabarát Erdőgazdálkodó díja
Az Agrárminisztérium közleménye, illetve a közösségi média számára készült videója…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a WWF által is díjazott állami erdőgazdálkodók célja az erdők megőrzése, gyarapítása és megújítása
„A magyar erdők biztonságban vannak, Magyarországon nincs erdőirtás!” – hangsúlyozta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >