Edeka: a WWF-fel az ökológiai lábnyom csökkentéséért
A WWF-fel együttműködve próbálja csökkenteni az Edeka saját márkás termékeinek ökológiai lábnyomát. Ennek kapcsán a német kereskedőlánc a WWF-fel közös fejlődési jelentést adott ki, amely azokat a módszereket és stratégiákat dokumentálja, amelyeket a cég alkalmaz a fenti cél elérése érdekében.
A jelentés fókuszában az a mintegy 4000 saját márkás termék áll, amelyeket folyamatosan igyekeznek minél környezetbarátabbá tenni. Az együttműködés a WWF és az Edeka között 2009 óta áll fenn, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Edeka a helyi szupermarketek németországi hőse
A német piacvezető kereskedelmi szövetkezet, az Edeka lényegét a független…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >