Eddig száz étterem csatlakozott a Borszerdához
Az idén négy tematikus borszerdát és egy hozzájuk kapcsolódó gasztronómiai versenyt szervez a Borszerda csapata a Közösségi Bormarketing Alap támogatásával – közölte az Issues Management Tanácsadó Kft.
A Borszerdákon – június 30-án, augusztus 25-én, szeptember 30-án és szeptember 30-án – fél áron lehet magyar bort inni a csatlakozó vendéglátóhelyeken. Az akciót a Közösségi Bormarketing Alap 36 millió forinttal támogatja.
Több mint ezer étterem és kávéház kapott felhívást, hogy csatlakozzon, s már több mint száz étterem töltötte ki a regisztrációs lapot a www.borszerda.hu honlapon, amit még június 13-ig tehetnek meg az érdeklődők. A tavalyi eseményen 437 vendéglátóhely vett részt, s több mint 90 százalékuk elégedett volt vele.
A szervezők a tavalyihoz hasonlóan idén is felveszik a kapcsolatot a taxi társaságokkal és a sofőrszolgálatokkal, hogy a borszerdák vendégei kedvezményesen utazhassanak haza. A rendezvényhez árengedményekkel csatlakozhatnak a borral foglalkozó kis- és nagykereskedések, a pincészetek, s a nagy kereskedelmi láncok is – közli az MTI nyomán a Világgazdaság Online.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/uploads/media/2009%2008/bor_szolo.jpg)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >