ECR=mozgalom a közös érdekekért
Az ECR (=Efficient Consumer Responce, hatékony reagálás a fogyasztóra) az FMCG-szektor vállalatainak közös testülete. Célja, hogy fórumot adjon az FMCG-piac szereplői számára a minél szorosabb együttműködésre, azzal a céllal, hogy a vállalatok hatékonyan reagáljanak a változó fogyasztói igényekre, és csökkentsék az ellátási lánc költségeit.Az 1994-ben létrejött mozgalomnak 25 országban, köztük Magyarországon is van képviselete. A központi iroda Brüsszelben működik.
Az ECR-ben tevékenyen részt vesznek a világ legnagyobb kereskedelmi és gyártó vállalatai mellett kis- és közepes vállalkozások, szállítók és szolgáltatók is.
A munkabizottságok projektjei feltárják az együttműködés új területeit, a hatékonyság növelésének lehetőségeit – a fogyasztók igényeinek minél jobb, gyorsabb kielégítése érdekében, alacsony költségekkel. A nemzetközi tapasztalatcserét szolgálja, hogy a projektek leírása hozzáférhető az ECR Europe honlapján, a www.ecrnet.org címen.
A legutóbbi, berlini konferencián lejárt a korábbi társelnökök megbízatása. A kereskedelmi oldalt további két évre Dick Boer képviseli, a gyártói oldalt az új társelnök, Elio Leoni-Sceti, a Recktitt Benckiser európai elnöke. Ők ketten üdvözlik majd a következő, június 3–5-ig tartó, barcelonai konferencia résztvevőit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >