ecofamily – több mint üzlet, Érzés
Magyar tulajdonú üzlethálózatunk 2024-ben ünnepli alapításának 20. évfordulóját. Az elmúlt évek izgalmas utazásának középpontjában a folyamatos fejlődés állt. Elkötelezetten dolgozunk azon, hogy inspiráljuk és támogassuk munkatársi és vásárlói közösségünket az egészséges, fenntartható és tudatos életmód felé. Ezen célunkat tükrözi idei logóváltozásunk és arculati megújulásunk: új designelemeink a letisztult formákra és a zöld színre helyezik a hangsúlyt. A zöld szín többek között a tisztaságot és a tudatosságot jelképezi, küldetésünk esszenciáját.

Czigány Ferenc
kereskedelmi vezető
ecofamily
Az üzleteinkben megjelenő életfamotívum nem csupán esztétikai elem, hanem a stabil alapok és az égi küldetés összekapcsolódásának szimbóluma is, amely az egység megteremtését jelenti számunkra. Azáltal, hogy egységben vagyunk önmagunkkal, egységbe kerülünk az Ecofamily csapatával és a hozzánk kapcsolódó vásárlóinkkal, valamint partnereinkkel, hogy egy közösséget alkossunk.
A fa motívuma emlékeztet bennünket a fenntarthatóság fontosságára is. Ahogyan a fa gondoskodik természeti környezetéről, úgy törekszünk mi is a környezetbarát megoldásokra üzleteinkben és tevékenységeinkben: csökkentjük a műanyag csomagolóanyagok használatát, egyre energiatakarékosabb módon üzemeltetjük üzleteinket és raktárainkat, papírmentes adminisztrációt vezetünk be az irodai működéseinkben, valamint folyamatosan bővítjük környezettudatos termékpalettánkat. Fontosnak tartjuk, hogy csökkentsük az egyszer használatos műanyagok mennyiségét az üzleteinkben, és ösztönözzük vásárlóinkat a környezetbarát alternatívák használatára. Üzlethálózatunk is csatlakozott a MOHU hulladék-újrahasznosító programjához, melynek keretében üzleteink többségében már megtalálhatóak az erre a célra telepített üvegvisszaváltó automaták.
EcoFriend üzletágunk fókuszában az egészségtudatos és környezetbarát termékek állnak. Üzleteink polcain a zöld címkével ellátott cikkek között megtalálhatóak többek között baba-mama, élelmiszer, vegán, illetve bio besorolású termékek, valamint környezetbarát tisztítószerek, szépségápolási termékek és táplálékkiegészítők is. Speciális étrendet követő vásárlóink is megtalálhatják a nekik legmegfelelőbb alternatívát egyre bővülő tej- és gluténmentes kínálatunkban. EcoFriend kategóriánk bővített szortimenttel a webshopunkban is megtalálható, így egy kattintással akár házhoz is rendelhető a még kényelmesebb vásárlási élmény érdekében. Hiszünk abban, hogy az egészséges életmód mindenki számára elérhetővé tehető, és a tudatosság útján együtt haladunk vásárlóinkkal.
Termékeink kiválasztásánál a legfontosabb szempont a minőség és a gazdaságosság. Olyan üzlethálózatot építünk, amelyben azok az emberi alapértékek, mint a szeretet, a béke és a hála a mozgatórugója minden cselekedetünknek. Hiszünk abban, hogy a hozzánk betérők nemcsak pénztárcabarát árakkal és minőségi termékekkel gazdagodnak, hanem azzal a jó érzéssel is, amely végig kíséri a napjaikat.
Hálásak vagyunk munkatársainknak, akikkel együtt folyamatosan fejlődünk, és akik lelkes és lelkiismeretes munkájukkal mindennap hozzájárulnak közös céljaink eléréséhez. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Boltoknak és vendéglátóhelyeknek egyaránt megéri csatlakozni a REponthoz
Egyre több helyen biztosított az italcsomagolások visszaváltása, mivel megéri csatlakozni…
Tovább olvasom >Újra pezseg a szénsavas piac
A szénsavas üdítők piaca 2024-ben kihívásokkal teli, de növekedést mutató…
Tovább olvasom >A MOHU REpont applikációján keresztül már csaknem 12 milliárd forintot kaptak vissza a fogyasztók
Már csaknem 10 milliónál jár a MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A…
Tovább olvasom >A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >