ecofamily – több mint üzlet, Érzés
Magyar tulajdonú üzlethálózatunk 2024-ben ünnepli alapításának 20. évfordulóját. Az elmúlt évek izgalmas utazásának középpontjában a folyamatos fejlődés állt. Elkötelezetten dolgozunk azon, hogy inspiráljuk és támogassuk munkatársi és vásárlói közösségünket az egészséges, fenntartható és tudatos életmód felé. Ezen célunkat tükrözi idei logóváltozásunk és arculati megújulásunk: új designelemeink a letisztult formákra és a zöld színre helyezik a hangsúlyt. A zöld szín többek között a tisztaságot és a tudatosságot jelképezi, küldetésünk esszenciáját.
Az üzleteinkben megjelenő életfamotívum nem csupán esztétikai elem, hanem a stabil alapok és az égi küldetés összekapcsolódásának szimbóluma is, amely az egység megteremtését jelenti számunkra. Azáltal, hogy egységben vagyunk önmagunkkal, egységbe kerülünk az Ecofamily csapatával és a hozzánk kapcsolódó vásárlóinkkal, valamint partnereinkkel, hogy egy közösséget alkossunk.
A fa motívuma emlékeztet bennünket a fenntarthatóság fontosságára is. Ahogyan a fa gondoskodik természeti környezetéről, úgy törekszünk mi is a környezetbarát megoldásokra üzleteinkben és tevékenységeinkben: csökkentjük a műanyag csomagolóanyagok használatát, egyre energiatakarékosabb módon üzemeltetjük üzleteinket és raktárainkat, papírmentes adminisztrációt vezetünk be az irodai működéseinkben, valamint folyamatosan bővítjük környezettudatos termékpalettánkat. Fontosnak tartjuk, hogy csökkentsük az egyszer használatos műanyagok mennyiségét az üzleteinkben, és ösztönözzük vásárlóinkat a környezetbarát alternatívák használatára. Üzlethálózatunk is csatlakozott a MOHU hulladék-újrahasznosító programjához, melynek keretében üzleteink többségében már megtalálhatóak az erre a célra telepített üvegvisszaváltó automaták.
EcoFriend üzletágunk fókuszában az egészségtudatos és környezetbarát termékek állnak. Üzleteink polcain a zöld címkével ellátott cikkek között megtalálhatóak többek között baba-mama, élelmiszer, vegán, illetve bio besorolású termékek, valamint környezetbarát tisztítószerek, szépségápolási termékek és táplálékkiegészítők is. Speciális étrendet követő vásárlóink is megtalálhatják a nekik legmegfelelőbb alternatívát egyre bővülő tej- és gluténmentes kínálatunkban. EcoFriend kategóriánk bővített szortimenttel a webshopunkban is megtalálható, így egy kattintással akár házhoz is rendelhető a még kényelmesebb vásárlási élmény érdekében. Hiszünk abban, hogy az egészséges életmód mindenki számára elérhetővé tehető, és a tudatosság útján együtt haladunk vásárlóinkkal.
Termékeink kiválasztásánál a legfontosabb szempont a minőség és a gazdaságosság. Olyan üzlethálózatot építünk, amelyben azok az emberi alapértékek, mint a szeretet, a béke és a hála a mozgatórugója minden cselekedetünknek. Hiszünk abban, hogy a hozzánk betérők nemcsak pénztárcabarát árakkal és minőségi termékekkel gazdagodnak, hanem azzal a jó érzéssel is, amely végig kíséri a napjaikat.
Hálásak vagyunk munkatársainknak, akikkel együtt folyamatosan fejlődünk, és akik lelkes és lelkiismeretes munkájukkal mindennap hozzájárulnak közös céljaink eléréséhez. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Tovább szigorítanak az üvegvisszaváltás szabályain: új korlátozások az áruházláncokban
Egyes áruházláncok újabb szigorításokat vezettek be az üvegvisszaváltás rendszerében, amelyek…
Tovább olvasom >Nincs még megoldás!
Nehéz helyzetben érzik magukat azok vendéglátósok, akik nem szeretnének lemondani…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >