E-számla konferenciát tart az ECR Magyarország
Május 6-án EDI e-számla konferencia kerül megrendezésre Budapesten az ECR Magyarország szervezésében a költséghatékony és környezetbarát elektronikus számlázásról.
A papír alapú számlázási rendszer hamarosan a múlté lesz, az e-számla gyors, költséghatékony, versenyképes és nem utolsósorban környezetbarát számlázási alternatívát kínál. Az ún. EDI (Electronic Data Interchange) lényege, hogy papír nélküli ügyvitelt tesz lehetővé a rendeléstől kezdve egészen a számlázásig, és így nem csak a költségeket csökkenti, hanem a rohamosan zsugorodó erdők megóvásához is hozzájárul. Az EDI e-számla konferencia elsődleges célja, hogy minél szélesebb körben megismertesse az érdeklődőket az elektronikus számlázás rendszerével és gyakorlati megoldásaival. Szakértők és tapasztalt felhasználók bevonásával törekszik a minél hatékonyabb és hiteles ismeretátadásra. A szervezők azon cégek érdeklődésére, részvételére számítanak, melyek fontosnak tartják versenyképességük megőrzését, és nyitottak az elektronikus számlázás alkalmazására, a megfelelő ismeretek és követelmények elsajátítására, és végül, de nem utolsósorban környezettudatos gondolkodásuk révén a papírmentes ügyvitel alkalmazására. Az elmúlt években számos piaci szereplő tért át az elektronikus számlázási rendszerre. A felhasználók között a fogyasztási szektor olyan meghatározó képviselőit találjuk, mint például a Metro, a Tesco, a Spar, a Henkel, a Coca-Cola, az SCA és a Mars, de hamarosan csatlakozik a körhöz többek között a Friesland, a Nestlé és az Unilever is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >