E-papír kijelzők a szlovákiai Orange-nél: digitális polccímkékkel hódít egy magyar cég
A brit ZBD Displays és a magyar Laurel együttműködésének köszönhetően a szlovákiai Orange mobilszolgáltató elektronikus polccímkékkel fejlesztette tovább üzleteit. A próbaüzem 2012 májusában indult az Orange boltmegújítási programjának részeként. Azóta szeptemberben átadták a tizedik boltot is, az együttműködést 2012-13-ban a teljes Orange hálózatra kiterjesztik.
A szlovákiai Orange mobilszolgáltató elektronikus polccímkékkel fejleszti üzleteiben a termékinformációk kijelzésére szolgáló rendszerét. A technológia próbaüzemét a brit ZBD és a magyar Laurel Cégcsoport együttműködése nyerte el. A megállapodás és a projekt kiterjedt a ZBD elektronikus polccímke megoldására, a Laurel által egyedileg fejlesztett termékinformáció és lokációmenedzsment szoftver bevezetésére, valamint a ProCAM cég által gyártott egyedi bútorzat kialakítására is.
Az áruházakba a ZBD grafikus polccímke legnagyobb változatát telepítették, amely kiváló láthatóságot és megfelelően nagy felületet nyújt a termékinformációk, árak és csomagajánlatok megjelenítéséhez. A Laurel rendszere központilag vezérli és automatikusan irányítja az üzletekbe telepített címkék tartalmát és a polctükröt. Az Orange így egységes arculattal jelenhet meg, lehetősége lesz az azonnali piaci reakciókra és a marketing támogatására.
Az e-papír alapú címkék előnyeit szerte a világon most kezdik felfedezni. Ennek köszönhetően a gyártó brit ZBD az előző év 4,1 millió dolláros forgalmát 19,6 millió dollárra növelte, ügyfeleinek száma csaknem megháromszorozódott. Mára a cég világszerte több mint 3 millió címkét telepített 700 helyszínen.
Az e-papír alapú polccímkék nagy felbontású, energiát nem igénylő kijelzők, amelyeken – a vezeték nélküli kommunikáció révén – automatikusan frissíthetők a feliratok és egyéb jelzések az eladótérben vagy a raktárakban. A több méretben gyártott termék amellett, hogy természetesen sok papír- és nyomtatási költséget takarít meg, gyakorlatilag megszünteti a minden kereskedésben jellemző árazás, illetve a gyárak raktári-logisztikai jelöléseinek nyűgét – mondta el a Laurel üzletágvezetője. Bessenyei Attila rámutatott, egy átlagos kereskedelmi egységben a dolgozóknak naponta akár több munkaóráját is felemészti, hogy az egyes termékek aktuális árcéduláit kihelyezzék a polcokra. Ehhez képest a ZBD polccímkék grafikus felületein a mindenkori árakat egy pillanat alatt hozzá lehet rendelni az adott polchelyhez, és a címkén már meg is jelenik nemcsak az ár, de akár a kiszerelés, a gyártó logója, az árengedmény mértéke, vagy más, figyelemfelhívó grafika és adat.
A ZBD a kereskedelmi szektoron kívül több mint 40 nemzetközi szintű ügyféllel dolgozik 8 ágazatban, beleértve a motorgyártást, a logisztikát és az egészségügyet. Például a gyárak, a logisztikai központok raktáraiban is rengeteg címkével dolgoznak, ahol általában a készletkezelési rendszerrel integrálva a címkéken automatikusan jelennek meg a tárolási helyekhez rendelt termékinformációk, továbbá a felületen vonalkódokat, számokat és piktogramokat is kijeleznek, amelyek lényegesen gyorsítják a készletmozgatási folyamatokat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >