E-kereskedelmi szövetség lehet a megoldás az Amazonhoz hasonló gigászok ellen?
Közép-Kelet-Európa többek között azért is kedvelt cross-border e-kereskedelmi célpont, mert a gigászok, mint az Amazon vagy az Alibaba, egyelőre még nem tartja terjeszkedési opciónak. Ám ez az egyre közelebbi jövőben minden valószínűség szerint változni fog, így érdemes nekünk is figyelemmel követni, Nyugat-Európa hogyan reagál.
Idén májusban két nagy e-kereskedelmi cég létrehozta az Európai Kiskereskedelmi Szövetséget. Négy fő stratégiai területre fókuszálnak: stratégiai partnerség, adat, innováció, erőforrás-biztosítás. A német MediaMarktSaturn és a francia Fnac Darty e-kereskedelmi csoport vezetésével kialakított szövetség bátorítja más kiskereskedők csatlakozását is.
(forrás: Ecommerce News)
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >