E-kereskedelmi szövetség lehet a megoldás az Amazonhoz hasonló gigászok ellen?
Közép-Kelet-Európa többek között azért is kedvelt cross-border e-kereskedelmi célpont, mert a gigászok, mint az Amazon vagy az Alibaba, egyelőre még nem tartja terjeszkedési opciónak. Ám ez az egyre közelebbi jövőben minden valószínűség szerint változni fog, így érdemes nekünk is figyelemmel követni, Nyugat-Európa hogyan reagál.
Idén májusban két nagy e-kereskedelmi cég létrehozta az Európai Kiskereskedelmi Szövetséget. Négy fő stratégiai területre fókuszálnak: stratégiai partnerség, adat, innováció, erőforrás-biztosítás. A német MediaMarktSaturn és a francia Fnac Darty e-kereskedelmi csoport vezetésével kialakított szövetség bátorítja más kiskereskedők csatlakozását is.
(forrás: Ecommerce News)
Kapcsolódó cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Több százmilliót vesztettek az eltűnt csomagok miatt az európai webáruházaknak
Az európai online kereskedők több mint félmilliárd eurós bevételtől estek…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >