E-kereskedelmi szövetség lehet a megoldás az Amazonhoz hasonló gigászok ellen?
Közép-Kelet-Európa többek között azért is kedvelt cross-border e-kereskedelmi célpont, mert a gigászok, mint az Amazon vagy az Alibaba, egyelőre még nem tartja terjeszkedési opciónak. Ám ez az egyre közelebbi jövőben minden valószínűség szerint változni fog, így érdemes nekünk is figyelemmel követni, Nyugat-Európa hogyan reagál.
Idén májusban két nagy e-kereskedelmi cég létrehozta az Európai Kiskereskedelmi Szövetséget. Négy fő stratégiai területre fókuszálnak: stratégiai partnerség, adat, innováció, erőforrás-biztosítás. A német MediaMarktSaturn és a francia Fnac Darty e-kereskedelmi csoport vezetésével kialakított szövetség bátorítja más kiskereskedők csatlakozását is.
(forrás: Ecommerce News)
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >