Duplázott tavaly a HELL Energy
Tavaly a gazdasági válság ellenére is egyedülálló sikereket tudhatott magáénak a HELL Energy Magyarország Kft., mely az ország hátrányos helyzetű térségéből indulva vált – nagyon rövid idő alatt – hazánk piacvezető energiaital-gyártó cégévé.
Példa értékű ez az eredmény, hiszen a tavalyi évben a válság ellenére is növekvő energiaital piacon a HELL megkétszerezte értékesített mennyiségét. A siker értékét tovább növeli, hogy a Magyarországon kapható, meghatározó energiaital márkák közül egyedül a HELL rendelkezik 100 százalékban magyar tulajdonosi háttérrel, és így is jelentős piaci részesedés növekedést tudott elérni egy, a világon mindenütt komoly tőkével rendelkező multinacionális cégek által ostromolt piacon.
A cég 2009. évi beszámolójának gazdasági és pénzügyi adatai maximálisan alátámasztják azt az átgondolt értékesítési politikát, mellyel a folyamatosan fejlődő piac eredményeit is túlszárnyalva sikerült elérni a piacvezető pozíciót. Bár a HELL Energy Magyarország Kft. már 2008-ban 2,1 milliárd forint belföldi árbevételt ért el, az AC Nielsen piackutató cég adatai szerint valójában 2009 volt a HELL éve. A vállalat 2009-ben 32%-os növekedés eredményeként 2,8 milliárd forintos belföldi árbevételt könyvelhetett el, amely – a nehéz körülmények ellenére is – megduplázott piaci részesedést jelent a hazai piacon.
A HELL magyarországi központja mellett három kontinensen rendelkezik irodákkal, önálló értékesítési, illetve logisztikai rendszerekkel: így Romániában, az Egyesült Királyságban, Lengyelországban, Spanyolországban, Szerbiában, Ukrajnában, Oroszországban, Új-Zélandon és Hong Kongban. Jelenleg a piacok ellátása és a gyártás külföldön történik, azonban a most folyó beruházások eredményeként a gyártás jelentős része az új üzem megnyitásával áttevődik Magyarországra. A világszínvonalú, modern palackozó gépsorokkal felszerelt üzemcsarnok és raktár a tervek szerint 2011. március 31-ig épül fel a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Szikszón.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >