Duplázódott a mobilhasználat
A POPAI Észak-Amerika kutatásai szerint, amíg 2012-ben a megkérdezettek 15 százaléka használta napi cikk vásárlása folyamán a mobilját, addig a 2014-es hipermarket-kutatatásban ez a szám már 31%. A nagy kérdés, pontosan mire is használják a vásárlók a telefonjukat a boltban?
A POPAI tanulmánya szerint van, aki a döntés meghozatalában kér segítséget telefonon, van, aki a mobiljáról olvassa a vásárlási listát, mások ár-összehasonlítást végeznek, vagy épp az akciókat ellenőrzik. Ezek a tények is aláhúzzák a mobilbarát honlapok és mobilalkalmazások fontosságát, a boltba belépők számára mobilon küldött kedvezmények és ajánlatok rejtette lehetőségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >