Duplázódott a mobilhasználat
A POPAI Észak-Amerika kutatásai szerint, amíg 2012-ben a megkérdezettek 15 százaléka használta napi cikk vásárlása folyamán a mobilját, addig a 2014-es hipermarket-kutatatásban ez a szám már 31%. A nagy kérdés, pontosan mire is használják a vásárlók a telefonjukat a boltban?
A POPAI tanulmánya szerint van, aki a döntés meghozatalában kér segítséget telefonon, van, aki a mobiljáról olvassa a vásárlási listát, mások ár-összehasonlítást végeznek, vagy épp az akciókat ellenőrzik. Ezek a tények is aláhúzzák a mobilbarát honlapok és mobilalkalmazások fontosságát, a boltba belépők számára mobilon küldött kedvezmények és ajánlatok rejtette lehetőségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >