Duplázódott a mobilhasználat
A POPAI Észak-Amerika kutatásai szerint, amíg 2012-ben a megkérdezettek 15 százaléka használta napi cikk vásárlása folyamán a mobilját, addig a 2014-es hipermarket-kutatatásban ez a szám már 31%. A nagy kérdés, pontosan mire is használják a vásárlók a telefonjukat a boltban?
A POPAI tanulmánya szerint van, aki a döntés meghozatalában kér segítséget telefonon, van, aki a mobiljáról olvassa a vásárlási listát, mások ár-összehasonlítást végeznek, vagy épp az akciókat ellenőrzik. Ezek a tények is aláhúzzák a mobilbarát honlapok és mobilalkalmazások fontosságát, a boltba belépők számára mobilon küldött kedvezmények és ajánlatok rejtette lehetőségeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >