Duplán díjazták a PENNY Magyarországot
A PENNY Magyarország ismét bizonyította kiemelkedő teljesítményét a hazai kereskedelmi szektorban; két rangos szakmai elismerésben részesült a vállalat. Az Év Kereskedője versenyen a Trade Magazin Különdíjával a diszkontlánc innovatív fejlesztéseit, fenntarthatósági erőfeszítéseit díjazták, míg a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjjal a hazai élelmiszerek iránti elkötelezettségét ismerték el – immáron harmadik alkalommal.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/10/PENNY_Dijatado_3-1024x682.jpeg)
Fókuszban az innováció és magyar termékek támogatása
Az Év Kereskedője 2024 verseny a legkiemelkedőbb magyarországi üzletek és üzletláncok teljesítményét értékeli. A szakmai zsűri döntése alapján a PENNY üzleteik megújításáért, energiatakarékos modernizálásért és a vásárlói élmény fokozásáért különdíjban részesült. Hazánkban már több mint 230 PENNY üzlet működik korszerűen, a hatékony energiafelhasználás és a pozitív vásárlói élmény jegyében.
A fentiek mellett, a zsűri azt is figyelembe vette az értékelés során, hogy a vállalat kiemelt figyelmet fordít az élelmiszerpazarlás csökkentésére is. A Munch ételmentő platformmal együttműködésük keretében több tízezer élelmiszercsomagot mentettek meg a kidobástól, míg a PENNY számos karitatív partnerével – többek között a Magyar Élelmiszerbankkal, a Magyar Vöröskereszttel és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattal – közösen jelentős volumenű adománnyal támogatták a rászoruló családokat.
A PENNY továbbá idén, egymást követő harmadik évben nyerte el az Agrárminisztérium, a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin által közösen alapított, Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. Az elismerést olyan kereskedelmi hálózatok kapják, amelyek aktívan támogatják a magyar termékek piacra jutását. A diszkontlánc ezen a téren is kiemelkedően teljesített, ugyanis a tavalyi évben is aktívan népszerűsítette a magyar termelőket és a hazai védjegyes termékeket a vásárlói körében.
A nívódíj zsűrije több szempont alapján értékelte az üzletláncokat, beleértve a magyar termékek forgalmazását, megjelenési lehetőségeit, promócióit és a védjegyes áruk támogatását. A PENNY a vásárlói igények kiszolgálásán túl elkötelezett a hazai termékek és termelők támogatása mellett, ami hozzájárult a megosztott első hely megszerzéséhez.
„Büszkék vagyunk rá, hogy munkánkat ilyen jelentős díjakkal ismerték el. Célunk, hogy vásárlóink számára a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat és fenntartható megoldásokat kínáljuk, miközben kiemelt figyelmet fordítunk a magyar termékek támogatására. Továbbra is azon dolgozunk, hogy üzleteinkben a legjobb vásárlói élményt biztosítsuk, és hozzájáruljunk a hazai gazdaság fejlődéséhez.”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Statisztikák tükrében
Helyzetkép a cukrászdákból – Nehéz szemeszter elé nézhetünk címmel tartott…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >