Duplán díjazták a PENNY Magyarországot
A PENNY Magyarország ismét bizonyította kiemelkedő teljesítményét a hazai kereskedelmi szektorban; két rangos szakmai elismerésben részesült a vállalat. Az Év Kereskedője versenyen a Trade Magazin Különdíjával a diszkontlánc innovatív fejlesztéseit, fenntarthatósági erőfeszítéseit díjazták, míg a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjjal a hazai élelmiszerek iránti elkötelezettségét ismerték el – immáron harmadik alkalommal.

Fókuszban az innováció és magyar termékek támogatása
Az Év Kereskedője 2024 verseny a legkiemelkedőbb magyarországi üzletek és üzletláncok teljesítményét értékeli. A szakmai zsűri döntése alapján a PENNY üzleteik megújításáért, energiatakarékos modernizálásért és a vásárlói élmény fokozásáért különdíjban részesült. Hazánkban már több mint 230 PENNY üzlet működik korszerűen, a hatékony energiafelhasználás és a pozitív vásárlói élmény jegyében.
A fentiek mellett, a zsűri azt is figyelembe vette az értékelés során, hogy a vállalat kiemelt figyelmet fordít az élelmiszerpazarlás csökkentésére is. A Munch ételmentő platformmal együttműködésük keretében több tízezer élelmiszercsomagot mentettek meg a kidobástól, míg a PENNY számos karitatív partnerével – többek között a Magyar Élelmiszerbankkal, a Magyar Vöröskereszttel és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálattal – közösen jelentős volumenű adománnyal támogatták a rászoruló családokat.
A PENNY továbbá idén, egymást követő harmadik évben nyerte el az Agrárminisztérium, a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin által közösen alapított, Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. Az elismerést olyan kereskedelmi hálózatok kapják, amelyek aktívan támogatják a magyar termékek piacra jutását. A diszkontlánc ezen a téren is kiemelkedően teljesített, ugyanis a tavalyi évben is aktívan népszerűsítette a magyar termelőket és a hazai védjegyes termékeket a vásárlói körében.
A nívódíj zsűrije több szempont alapján értékelte az üzletláncokat, beleértve a magyar termékek forgalmazását, megjelenési lehetőségeit, promócióit és a védjegyes áruk támogatását. A PENNY a vásárlói igények kiszolgálásán túl elkötelezett a hazai termékek és termelők támogatása mellett, ami hozzájárult a megosztott első hely megszerzéséhez.
„Büszkék vagyunk rá, hogy munkánkat ilyen jelentős díjakkal ismerték el. Célunk, hogy vásárlóink számára a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokat és fenntartható megoldásokat kínáljuk, miközben kiemelt figyelmet fordítunk a magyar termékek támogatására. Továbbra is azon dolgozunk, hogy üzleteinkben a legjobb vásárlói élményt biztosítsuk, és hozzájáruljunk a hazai gazdaság fejlődéséhez.”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Az ágy
Életemben sokszor jutott már eszembe, hogy milyen szerencsés vagyok sokakhoz…
Tovább olvasom >Vakrepülés?
Ne értse félre senki, nem a repülőrajtnak kívánok ellentmondani, sosem…
Tovább olvasom >Statisztikák tükrében
Helyzetkép a cukrászdákból – Nehéz szemeszter elé nézhetünk címmel tartott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >