Drive thrut nyit Magyarországon a Starbucks
A Magyarországon az Amrest által üzemeltett Starbucks december közepén nyitja meg a hazai piacon az első drive-thru kávézóját Vecsésen, amelyben egyesíti a kényelmes, gyors és egyben magas színvonalú útközbeni kávézást. Az új üzlet elhelyezkedésének köszönhetően a reptérről vagy a reptérre tartó utasok is pillanatokon belül élvezhetik a magával ragadó Starbucksélményt.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/06/Starbucks-ratanak-aScuVWpmDcQ-unsplash-scaled-e1687547968305-1024x697.jpg)
A Starbucks drive-thru a Liszt Ferenc Reptér utasai számára lesz ideális helyen
A világhírű kávézólánc már 2010 óta van jelen Magyarországon, 37 üzletével a nagyobb városokban és központi lokációban található meg. Idén több kávézóját is megújította, a folyamatos fejlődés következő lépéseként pedig megnyitja első drive-thru üzletét. Ezzel újraértelmezi a „Coffee To Go” elvét, miközben megőrzi az oly’ sokak által kedvelt és követett szellemiségét, hiszen a kedvenc Starbucks ízekért és kiszolgálásért pár nap múlva már nem kell megszakítani az utazást, egyenesen az autóból rendelve élvezhetik a vendégek a kávézólánc jól ismert italkülönlegességeit, népszerű süteményeit, szendvicseit és szezonális kínálatát.
A Starbucks drive-thru továbbá kiváló és kézenfekvő lehetőséget teremt a Liszt Ferenc Reptér utasai számára, hogy kedvenc forró szirénes kávéjukat akár felszállás előtt a váróban, akár leszállást követően a lehető legrövidebb időn belül a kezükben tarthassák.
A kávézólánc legújabb üzlete 2023. december 19-től várja a kávézás rajongóit a vecsési Market Central Ferihegyben. Azokat a vendégeket, akik a megnyitó napján látogatnak el a Starbucks első hazai drive-thru kávézójába, a szakképzett baristák kávékóstolóval és ajándékokkal fogadják.
„Az első magyarországi Drive-Thru megnyitásával immár 38 helyszínen várjuk vendégeinket országszerte.”
– mondta Ewelina Muszynska, a Starbucks Magyarország és Szerbia regionális igazgatója.
„A Drive-thru megnyitásával egy olyan helyszínt adtunk át, amely nemcsak a helyi közösségnek, de a reptérre tartó vagy épp onnan érkező vendégeknek is hamar kedvenc kávézójává válik majd.”
Kapcsolódó cikkeink
Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Dupla annyi ételt mentettek meg a magyar emberek
Tavaly ősszel még csak egymilliónál tartottak – mára ez megduplázódott.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >