Drive thrut nyit Magyarországon a Starbucks
A Magyarországon az Amrest által üzemeltett Starbucks december közepén nyitja meg a hazai piacon az első drive-thru kávézóját Vecsésen, amelyben egyesíti a kényelmes, gyors és egyben magas színvonalú útközbeni kávézást. Az új üzlet elhelyezkedésének köszönhetően a reptérről vagy a reptérre tartó utasok is pillanatokon belül élvezhetik a magával ragadó Starbucksélményt.
A világhírű kávézólánc már 2010 óta van jelen Magyarországon, 37 üzletével a nagyobb városokban és központi lokációban található meg. Idén több kávézóját is megújította, a folyamatos fejlődés következő lépéseként pedig megnyitja első drive-thru üzletét. Ezzel újraértelmezi a „Coffee To Go” elvét, miközben megőrzi az oly’ sokak által kedvelt és követett szellemiségét, hiszen a kedvenc Starbucks ízekért és kiszolgálásért pár nap múlva már nem kell megszakítani az utazást, egyenesen az autóból rendelve élvezhetik a vendégek a kávézólánc jól ismert italkülönlegességeit, népszerű süteményeit, szendvicseit és szezonális kínálatát.
A Starbucks drive-thru továbbá kiváló és kézenfekvő lehetőséget teremt a Liszt Ferenc Reptér utasai számára, hogy kedvenc forró szirénes kávéjukat akár felszállás előtt a váróban, akár leszállást követően a lehető legrövidebb időn belül a kezükben tarthassák.
A kávézólánc legújabb üzlete 2023. december 19-től várja a kávézás rajongóit a vecsési Market Central Ferihegyben. Azokat a vendégeket, akik a megnyitó napján látogatnak el a Starbucks első hazai drive-thru kávézójába, a szakképzett baristák kávékóstolóval és ajándékokkal fogadják.
„Az első magyarországi Drive-Thru megnyitásával immár 38 helyszínen várjuk vendégeinket országszerte.”
– mondta Ewelina Muszynska, a Starbucks Magyarország és Szerbia regionális igazgatója.
„A Drive-thru megnyitásával egy olyan helyszínt adtunk át, amely nemcsak a helyi közösségnek, de a reptérre tartó vagy épp onnan érkező vendégeknek is hamar kedvenc kávézójává válik majd.”
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >