Drive thrut nyit Magyarországon a Starbucks
A Magyarországon az Amrest által üzemeltett Starbucks december közepén nyitja meg a hazai piacon az első drive-thru kávézóját Vecsésen, amelyben egyesíti a kényelmes, gyors és egyben magas színvonalú útközbeni kávézást. Az új üzlet elhelyezkedésének köszönhetően a reptérről vagy a reptérre tartó utasok is pillanatokon belül élvezhetik a magával ragadó Starbucksélményt.
A világhírű kávézólánc már 2010 óta van jelen Magyarországon, 37 üzletével a nagyobb városokban és központi lokációban található meg. Idén több kávézóját is megújította, a folyamatos fejlődés következő lépéseként pedig megnyitja első drive-thru üzletét. Ezzel újraértelmezi a „Coffee To Go” elvét, miközben megőrzi az oly’ sokak által kedvelt és követett szellemiségét, hiszen a kedvenc Starbucks ízekért és kiszolgálásért pár nap múlva már nem kell megszakítani az utazást, egyenesen az autóból rendelve élvezhetik a vendégek a kávézólánc jól ismert italkülönlegességeit, népszerű süteményeit, szendvicseit és szezonális kínálatát.
A Starbucks drive-thru továbbá kiváló és kézenfekvő lehetőséget teremt a Liszt Ferenc Reptér utasai számára, hogy kedvenc forró szirénes kávéjukat akár felszállás előtt a váróban, akár leszállást követően a lehető legrövidebb időn belül a kezükben tarthassák.
A kávézólánc legújabb üzlete 2023. december 19-től várja a kávézás rajongóit a vecsési Market Central Ferihegyben. Azokat a vendégeket, akik a megnyitó napján látogatnak el a Starbucks első hazai drive-thru kávézójába, a szakképzett baristák kávékóstolóval és ajándékokkal fogadják.
„Az első magyarországi Drive-Thru megnyitásával immár 38 helyszínen várjuk vendégeinket országszerte.”
– mondta Ewelina Muszynska, a Starbucks Magyarország és Szerbia regionális igazgatója.
„A Drive-thru megnyitásával egy olyan helyszínt adtunk át, amely nemcsak a helyi közösségnek, de a reptérre tartó vagy épp onnan érkező vendégeknek is hamar kedvenc kávézójává válik majd.”
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >