Drive-thrut épít a Wava
Kizárólag az online megrendelt termékek begyűjtésére ’specializálódott’ drive-trhut épít a Wava. A pennsylvaniai kényelmi bolthálózatnak, amely több mint 630 üzletet üzemeltet, ez lesz az első ilyen szolgáltatást nyújtó boltja.

A friss élelmiszer az autóba érkezik
Az új hely designja megőrzi a brand legfontosabb elemeit. A választék a friss ételre fókuszál drive-thru élménnyel összekötve.
A Wava augusztusban kezdi a munkát és decemberben szeretné megnyitni az új üzletet.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Dobozos bor a Lidl Portugáliától
Adega Mãe márkanév alatt két dobozos bort dobott piacra a…
Tovább olvasom >Pénztármentes boltot tesztelnek Dél-Afrikában
Pénztár nélküli üzletet tesztel a Checkers nevű dél-afrikai élelmiszerlánc. Az…
Tovább olvasom >Kényelem = biztonság: convenience a járvány alatt és után
A kényelem utáni vágy egy szimpla, emberi igény, amely a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >