Drive-thrut épít a Wava
Kizárólag az online megrendelt termékek begyűjtésére ’specializálódott’ drive-trhut épít a Wava. A pennsylvaniai kényelmi bolthálózatnak, amely több mint 630 üzletet üzemeltet, ez lesz az első ilyen szolgáltatást nyújtó boltja.

A friss élelmiszer az autóba érkezik
Az új hely designja megőrzi a brand legfontosabb elemeit. A választék a friss ételre fókuszál drive-thru élménnyel összekötve.
A Wava augusztusban kezdi a munkát és decemberben szeretné megnyitni az új üzletet.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Dobozos bor a Lidl Portugáliától
Adega Mãe márkanév alatt két dobozos bort dobott piacra a…
Tovább olvasom >Pénztármentes boltot tesztelnek Dél-Afrikában
Pénztár nélküli üzletet tesztel a Checkers nevű dél-afrikai élelmiszerlánc. Az…
Tovább olvasom >Kényelem = biztonság: convenience a járvány alatt és után
A kényelem utáni vágy egy szimpla, emberi igény, amely a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >