Drive-thrut épít a Wava
Kizárólag az online megrendelt termékek begyűjtésére ’specializálódott’ drive-trhut épít a Wava. A pennsylvaniai kényelmi bolthálózatnak, amely több mint 630 üzletet üzemeltet, ez lesz az első ilyen szolgáltatást nyújtó boltja.
Az új hely designja megőrzi a brand legfontosabb elemeit. A választék a friss ételre fókuszál drive-thru élménnyel összekötve.
A Wava augusztusban kezdi a munkát és decemberben szeretné megnyitni az új üzletet.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Dobozos bor a Lidl Portugáliától
Adega Mãe márkanév alatt két dobozos bort dobott piacra a…
Tovább olvasom >Pénztármentes boltot tesztelnek Dél-Afrikában
Pénztár nélküli üzletet tesztel a Checkers nevű dél-afrikai élelmiszerlánc. Az…
Tovább olvasom >Kényelem = biztonság: convenience a járvány alatt és után
A kényelem utáni vágy egy szimpla, emberi igény, amely a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >