Ital kategória, ARANY: Rewart Kft., Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft., Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Coca-Cola – Netre szomjazol? 2.0 – Töltődj és tölts!
A 2016. augusztus elseje és 2016. november 30-a között zajló kampány célja a vásárlásösztönzés mellett a brand love növelése volt a tinédzserek körében.
A 2015-ben létrejött Netre szomjazol? 1.0 promóció sikerei után ismételt együttműködés született a Vodafone-nal: a második országos tinipromóció során a Coca-Cola red, zero és light dobozos üdítőitalok csomagolásán lévő kóddal kaphattak a játékosok azonnal Vodafone-adatforgalmat, valamint indulhattak az egyéb nyeremények sorsolásán. A promóció kiemelt online médiatámogatást kapott, Coca-Cola influencerek is bevonásra kerültek; YouTube preroll kampány (Fluor Tomi, Halott Pénz), social posztok, influencer verseny (netkombat) erősítették a kommunikációt és a célcsoport elérését. A promóció sikere messzemenően felülmúlta a várakozásokat, sőt, meghaladta az előző etap sikereit is. //
A díjat Méhler Krisztina, a Coca-Cola Magyarország MyCoke senior brand managere, Kisházi Anna MyCoke project manager,
Fülöp Orsolya, a rewart account directora és Kriston Petra account manager vették át
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >