Ital kategória, ARANY: Rewart Kft., Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft., Coca-Cola HBC Magyarország Kft. Coca-Cola – Netre szomjazol? 2.0 – Töltődj és tölts!
A 2016. augusztus elseje és 2016. november 30-a között zajló kampány célja a vásárlásösztönzés mellett a brand love növelése volt a tinédzserek körében.
A 2015-ben létrejött Netre szomjazol? 1.0 promóció sikerei után ismételt együttműködés született a Vodafone-nal: a második országos tinipromóció során a Coca-Cola red, zero és light dobozos üdítőitalok csomagolásán lévő kóddal kaphattak a játékosok azonnal Vodafone-adatforgalmat, valamint indulhattak az egyéb nyeremények sorsolásán. A promóció kiemelt online médiatámogatást kapott, Coca-Cola influencerek is bevonásra kerültek; YouTube preroll kampány (Fluor Tomi, Halott Pénz), social posztok, influencer verseny (netkombat) erősítették a kommunikációt és a célcsoport elérését. A promóció sikere messzemenően felülmúlta a várakozásokat, sőt, meghaladta az előző etap sikereit is. //
A díjat Méhler Krisztina, a Coca-Cola Magyarország MyCoke senior brand managere, Kisházi Anna MyCoke project manager,
Fülöp Orsolya, a rewart account directora és Kriston Petra account manager vették át
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >Terjednek Németország vidéki területein az automata üzletkoncepciók
Németországban az okosboltok szcénája rohamtempóban fejlődik, és a vidéki területeken…
Tovább olvasom >