Drámai növekedés a kibertámadásokban: a Schwarz-csoport válaszlépései
2023-ban a német gazdaságot súlyosan érintették a kibertámadások, melyek közel 300 milliárd eurós kárt okoztak. A Lidl és a Kaufland élelmiszerláncok tulajdonosa, a Schwarz-csoport különösen jelentős fenyegetéssel szembesült.

Nehéz helyzetben a cég
A cég vezérigazgatója, Gerd Chrzanowski elmondta, hogy míg az ukrajnai háború előtt naponta körülbelül 3500 támadás érte a vállalat rendszereit, mára ez a szám 350 ezerre emelkedett, főként Oroszországból – írja a Pénzcentrum.
A Schwarz-csoport mesterséges intelligencia alapú biztonsági megoldásokat fejleszt, hogy felvegye a harcot a növekvő számú kibertámadással szemben. A cég célja, hogy e technológiát más vállalatok számára is elérhetővé tegye, hozzájárulva ezzel Németország „digitális szuverenitásához”, amely megvédené az adatokat az idegen országokban történő tárolástól. Ezen kívül, 2025-re a csoport egy mesterséges intelligenciára épülő platformot kíván kifejleszteni az európai kiskereskedelmi szektor számára, amely többek között a pénztáraknál kialakuló sorok kezelésében segítene.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >