Drágábbak lesznek a Mars csokik
Az alapanyagok világpiaci drágulása miatt még idén 10-20 százalékos árkorrekciót hajt végre a Mars Magyarország cégcsoport.
Az áremelkedés a csokoládákat érinti, a többi áruféleségénél
az MM igyekszik hatékonyságjavítással kompenzálni az alapanyag-drágulást.
A cégcsoport egyébként arculatváltást hajt végre, így az
eddig használt Masterfoods nevet Mars Magyarországra cserélik, az új elnevezés
fokozatosan a csomagolásokon is megjelenik. Az egységes kép kialakítását célzó
magyar arculatváltás mindössze néhány millió forintos közvetlen
pluszkiadással jár a cég számára, amely idén várhatóan 50 milliárd forintos
árbevételt realizál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >