Drágábbak lesznek a Mars csokik
Az alapanyagok világpiaci drágulása miatt még idén 10-20 százalékos árkorrekciót hajt végre a Mars Magyarország cégcsoport.
Az áremelkedés a csokoládákat érinti, a többi áruféleségénél
az MM igyekszik hatékonyságjavítással kompenzálni az alapanyag-drágulást.
A cégcsoport egyébként arculatváltást hajt végre, így az
eddig használt Masterfoods nevet Mars Magyarországra cserélik, az új elnevezés
fokozatosan a csomagolásokon is megjelenik. Az egységes kép kialakítását célzó
magyar arculatváltás mindössze néhány millió forintos közvetlen
pluszkiadással jár a cég számára, amely idén várhatóan 50 milliárd forintos
árbevételt realizál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >