Drágábbak lesznek a Mars csokik
Az alapanyagok világpiaci drágulása miatt még idén 10-20 százalékos árkorrekciót hajt végre a Mars Magyarország cégcsoport.
Az áremelkedés a csokoládákat érinti, a többi áruféleségénél
az MM igyekszik hatékonyságjavítással kompenzálni az alapanyag-drágulást.
A cégcsoport egyébként arculatváltást hajt végre, így az
eddig használt Masterfoods nevet Mars Magyarországra cserélik, az új elnevezés
fokozatosan a csomagolásokon is megjelenik. Az egységes kép kialakítását célzó
magyar arculatváltás mindössze néhány millió forintos közvetlen
pluszkiadással jár a cég számára, amely idén várhatóan 50 milliárd forintos
árbevételt realizál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
8 év, 200 000 vendégéjszaka: jubilál az ALDI Utazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A dietetikusok szerint itt az ideje a tudatosabb fehérjefogyasztásnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >