Drágábbak lesznek a Mars csokik
Az alapanyagok világpiaci drágulása miatt még idén 10-20 százalékos árkorrekciót hajt végre a Mars Magyarország cégcsoport.
Az áremelkedés a csokoládákat érinti, a többi áruféleségénél
az MM igyekszik hatékonyságjavítással kompenzálni az alapanyag-drágulást.
A cégcsoport egyébként arculatváltást hajt végre, így az
eddig használt Masterfoods nevet Mars Magyarországra cserélik, az új elnevezés
fokozatosan a csomagolásokon is megjelenik. Az egységes kép kialakítását célzó
magyar arculatváltás mindössze néhány millió forintos közvetlen
pluszkiadással jár a cég számára, amely idén várhatóan 50 milliárd forintos
árbevételt realizál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >