Drágábbak lesznek a Mars csokik
Az alapanyagok világpiaci drágulása miatt még idén 10-20 százalékos árkorrekciót hajt végre a Mars Magyarország cégcsoport.
Az áremelkedés a csokoládákat érinti, a többi áruféleségénél
az MM igyekszik hatékonyságjavítással kompenzálni az alapanyag-drágulást.
A cégcsoport egyébként arculatváltást hajt végre, így az
eddig használt Masterfoods nevet Mars Magyarországra cserélik, az új elnevezés
fokozatosan a csomagolásokon is megjelenik. Az egységes kép kialakítását célzó
magyar arculatváltás mindössze néhány millió forintos közvetlen
pluszkiadással jár a cég számára, amely idén várhatóan 50 milliárd forintos
árbevételt realizál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >