Drága mulatság közösségi portálon hirdetni
Szárnyalnak az internetes hirdetési árak, a drágulásnak pedig a Facebook a legnagyobb haszonélvezője.
A közösségi oldalakra szakosodott TBG Digital kimutatása szerint a világ négy nagyobb médiapiacán – az Egyesült Államokban, Franciaországban, Nagy-Britanniában és Németországban – a második negyedév során 45 százalékkal voltak drágábbak a közösségi oldalak átkattintás alapján számlázott hirdetései, mint az előző esztendő azonos időszakában. Ezzel szemben a piacvezető Facebookon 74 százalékkal ugrottak meg az árak.
Ez az eredmény az elemzők szerint azt jelenti: a közösségi oldal a Google óta nem látott sikert aratott a hirdetők körében. Az Efficient Frontier nemrég publikált becslése szerint az előző negyedévihez képest 22 százalékkal drágultak június végéig a közösségimédia-hirdetések.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >