Drága mulatság közösségi portálon hirdetni
Szárnyalnak az internetes hirdetési árak, a drágulásnak pedig a Facebook a legnagyobb haszonélvezője.
A közösségi oldalakra szakosodott TBG Digital kimutatása szerint a világ négy nagyobb médiapiacán – az Egyesült Államokban, Franciaországban, Nagy-Britanniában és Németországban – a második negyedév során 45 százalékkal voltak drágábbak a közösségi oldalak átkattintás alapján számlázott hirdetései, mint az előző esztendő azonos időszakában. Ezzel szemben a piacvezető Facebookon 74 százalékkal ugrottak meg az árak.
Ez az eredmény az elemzők szerint azt jelenti: a közösségi oldal a Google óta nem látott sikert aratott a hirdetők körében. Az Efficient Frontier nemrég publikált becslése szerint az előző negyedévihez képest 22 százalékkal drágultak június végéig a közösségimédia-hirdetések.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Higiénia kompromisszumok nélkül
A női higiéniai termékek piacán egyre inkább előtérbe kerülnek a…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >Fenntartható fagylaltot dob piacra az Auchan Portugáliában
Az Auchan Portugália a helyi O Gelado márkával együttműködve az élelmiszer-pazarlásra megoldást…
Tovább olvasom >