Drága mulatság közösségi portálon hirdetni
Szárnyalnak az internetes hirdetési árak, a drágulásnak pedig a Facebook a legnagyobb haszonélvezője.
A közösségi oldalakra szakosodott TBG Digital kimutatása szerint a világ négy nagyobb médiapiacán – az Egyesült Államokban, Franciaországban, Nagy-Britanniában és Németországban – a második negyedév során 45 százalékkal voltak drágábbak a közösségi oldalak átkattintás alapján számlázott hirdetései, mint az előző esztendő azonos időszakában. Ezzel szemben a piacvezető Facebookon 74 százalékkal ugrottak meg az árak.
Ez az eredmény az elemzők szerint azt jelenti: a közösségi oldal a Google óta nem látott sikert aratott a hirdetők körében. Az Efficient Frontier nemrég publikált becslése szerint az előző negyedévihez képest 22 százalékkal drágultak június végéig a közösségimédia-hirdetések.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >