Drága mulatság közösségi portálon hirdetni
Szárnyalnak az internetes hirdetési árak, a drágulásnak pedig a Facebook a legnagyobb haszonélvezője.
A közösségi oldalakra szakosodott TBG Digital kimutatása szerint a világ négy nagyobb médiapiacán – az Egyesült Államokban, Franciaországban, Nagy-Britanniában és Németországban – a második negyedév során 45 százalékkal voltak drágábbak a közösségi oldalak átkattintás alapján számlázott hirdetései, mint az előző esztendő azonos időszakában. Ezzel szemben a piacvezető Facebookon 74 százalékkal ugrottak meg az árak.
Ez az eredmény az elemzők szerint azt jelenti: a közösségi oldal a Google óta nem látott sikert aratott a hirdetők körében. Az Efficient Frontier nemrég publikált becslése szerint az előző negyedévihez képest 22 százalékkal drágultak június végéig a közösségimédia-hirdetések.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszatér a szilveszteri tűzijáték-vásár: december végén indul az ideiglenes értékesítés az áruházparkolókban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ötvenéves az első kelet-európai alkoholmentes sör
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virsli: a sertésár már lefelé megy, a boltokban mégsem lesz olcsóbb – legkorábban tavasszal jöhet érdemi korrekció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
