Drága mulatság közösségi portálon hirdetni
Szárnyalnak az internetes hirdetési árak, a drágulásnak pedig a Facebook a legnagyobb haszonélvezője.
A közösségi oldalakra szakosodott TBG Digital kimutatása szerint a világ négy nagyobb médiapiacán – az Egyesült Államokban, Franciaországban, Nagy-Britanniában és Németországban – a második negyedév során 45 százalékkal voltak drágábbak a közösségi oldalak átkattintás alapján számlázott hirdetései, mint az előző esztendő azonos időszakában. Ezzel szemben a piacvezető Facebookon 74 százalékkal ugrottak meg az árak.
Ez az eredmény az elemzők szerint azt jelenti: a közösségi oldal a Google óta nem látott sikert aratott a hirdetők körében. Az Efficient Frontier nemrég publikált becslése szerint az előző negyedévihez képest 22 százalékkal drágultak június végéig a közösségimédia-hirdetések.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >