Dr. Serényi Jánost választották meg a MagyarBrands elnöki tisztjére

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 05. 12. 02:35

Végzettségei: közgazdász-mérnök, gazdasági újságíró, nemzetközi szakközgazdász, közgazdasági doktori cím.

1998-ban a régióban elsőként kapja meg az Európai Reklámügynökségek Szövetségének legrangosabb elismerését.

2004-től, a hazai Superbrands megalakulása óta részt vesz a szervezet munkájában elnöki és igazgatói pozíciókban.

2008-ban, 20 év után távozik a magyarországi McCann Erickson éléről.

2008 óta vezeti saját cégét, az Érték­trend Kft.-t, amely tanácsadással, vezetői coachinggal és tréningekkel foglalkozik.

Kutatási területei: professzionális prezentáció, személyes márkaépítés, márkaépítés a digitális világban

Kapcsolódó cikkeink