Dr. Serényi Jánost választották meg a MagyarBrands elnöki tisztjére
Végzettségei: közgazdász-mérnök, gazdasági újságíró, nemzetközi szakközgazdász, közgazdasági doktori cím.
1998-ban a régióban elsőként kapja meg az Európai Reklámügynökségek Szövetségének legrangosabb elismerését.
2004-től, a hazai Superbrands megalakulása óta részt vesz a szervezet munkájában elnöki és igazgatói pozíciókban.
2008-ban, 20 év után távozik a magyarországi McCann Erickson éléről.
2008 óta vezeti saját cégét, az Értéktrend Kft.-t, amely tanácsadással, vezetői coachinggal és tréningekkel foglalkozik.
Kutatási területei: professzionális prezentáció, személyes márkaépítés, márkaépítés a digitális világban
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >