Dr. Serényi Jánost választották meg a MagyarBrands elnöki tisztjére
Végzettségei: közgazdász-mérnök, gazdasági újságíró, nemzetközi szakközgazdász, közgazdasági doktori cím.
1998-ban a régióban elsőként kapja meg az Európai Reklámügynökségek Szövetségének legrangosabb elismerését.
2004-től, a hazai Superbrands megalakulása óta részt vesz a szervezet munkájában elnöki és igazgatói pozíciókban.
2008-ban, 20 év után távozik a magyarországi McCann Erickson éléről.
2008 óta vezeti saját cégét, az Értéktrend Kft.-t, amely tanácsadással, vezetői coachinggal és tréningekkel foglalkozik.
Kutatási területei: professzionális prezentáció, személyes márkaépítés, márkaépítés a digitális világban
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >