Dr. Serényi Jánost választották meg a MagyarBrands elnöki tisztjére
Végzettségei: közgazdász-mérnök, gazdasági újságíró, nemzetközi szakközgazdász, közgazdasági doktori cím.
1998-ban a régióban elsőként kapja meg az Európai Reklámügynökségek Szövetségének legrangosabb elismerését.
2004-től, a hazai Superbrands megalakulása óta részt vesz a szervezet munkájában elnöki és igazgatói pozíciókban.
2008-ban, 20 év után távozik a magyarországi McCann Erickson éléről.
2008 óta vezeti saját cégét, az Értéktrend Kft.-t, amely tanácsadással, vezetői coachinggal és tréningekkel foglalkozik.
Kutatási területei: professzionális prezentáció, személyes márkaépítés, márkaépítés a digitális világban
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >