Dr. Serényi Jánost választották meg a MagyarBrands elnöki tisztjére
Végzettségei: közgazdász-mérnök, gazdasági újságíró, nemzetközi szakközgazdász, közgazdasági doktori cím.
1998-ban a régióban elsőként kapja meg az Európai Reklámügynökségek Szövetségének legrangosabb elismerését.
2004-től, a hazai Superbrands megalakulása óta részt vesz a szervezet munkájában elnöki és igazgatói pozíciókban.
2008-ban, 20 év után távozik a magyarországi McCann Erickson éléről.
2008 óta vezeti saját cégét, az Értéktrend Kft.-t, amely tanácsadással, vezetői coachinggal és tréningekkel foglalkozik.
Kutatási területei: professzionális prezentáció, személyes márkaépítés, márkaépítés a digitális világban
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >