Dr. Kántor Sándor vezeti a Magyar Sörgyártók Szövetségét
Új igazgatót nevezett ki a Magyar Sörgyártók Szövetsége 2018. októberétől. Dr. Kántor Sándor a minőségi sörözés népszerűsítését, a gyártás versenyképességének növelését és az itthoni beszállítói háttér erősítését tűzte ki célul a következő időszakra.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége Dr. Kántor Sándort választotta a szervezet új igazgatójának. A szakember huszonhárom éves kommunikációs és érdekképviseleti tapasztalattal rendelkezik a közép-európai és a dél-mediterrán régióban. Az új vezető mérnöki diplomáját a Budapesti Műszaki Egyetem Vegyészmérnöki Karán, MBA fokozatát az Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán szerezte. Szakmai tapasztalatait az agrár- és biotechnológiai, a fogyasztási termékek és az energiaipar területén gyűjtötte az iparágak vezető nemzetközi nagyvállalatainál.
„A sörfogyasztás mára vitathatatlanul a tradicionális magyar gasztronómia részévé vált. A minőségi sör megjelenése egybe esik a magyar élelmiszeripar és mezőgazdaság felemelkedésével, az autentikus magyar konyha megújulásával” – mondta az igazgató. „Célom, hogy megőrizzük, ápoljuk ezeket a tradíciókat, emellett növekedjen az innováció az iparágban és erősödjön az iparághoz kapcsolódó magyar beszállítói háttér” – tette hozzá.
A vezető hazai sörgyártókat tömörítő érdekképviseleti szervezet tagjai három gyárban évente több mint 6 millió hektoliter sört gyártanak. Az új igazgató feladata a hazai sörgyártás versenyképességének javítása, valamint a kulturált sörfogyasztás népszerűsítése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >