Dr. Kántor Sándor vezeti a Magyar Sörgyártók Szövetségét
Új igazgatót nevezett ki a Magyar Sörgyártók Szövetsége 2018. októberétől. Dr. Kántor Sándor a minőségi sörözés népszerűsítését, a gyártás versenyképességének növelését és az itthoni beszállítói háttér erősítését tűzte ki célul a következő időszakra.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége Dr. Kántor Sándort választotta a szervezet új igazgatójának. A szakember huszonhárom éves kommunikációs és érdekképviseleti tapasztalattal rendelkezik a közép-európai és a dél-mediterrán régióban. Az új vezető mérnöki diplomáját a Budapesti Műszaki Egyetem Vegyészmérnöki Karán, MBA fokozatát az Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán szerezte. Szakmai tapasztalatait az agrár- és biotechnológiai, a fogyasztási termékek és az energiaipar területén gyűjtötte az iparágak vezető nemzetközi nagyvállalatainál.
„A sörfogyasztás mára vitathatatlanul a tradicionális magyar gasztronómia részévé vált. A minőségi sör megjelenése egybe esik a magyar élelmiszeripar és mezőgazdaság felemelkedésével, az autentikus magyar konyha megújulásával” – mondta az igazgató. „Célom, hogy megőrizzük, ápoljuk ezeket a tradíciókat, emellett növekedjen az innováció az iparágban és erősödjön az iparághoz kapcsolódó magyar beszállítói háttér” – tette hozzá.
A vezető hazai sörgyártókat tömörítő érdekképviseleti szervezet tagjai három gyárban évente több mint 6 millió hektoliter sört gyártanak. Az új igazgató feladata a hazai sörgyártás versenyképességének javítása, valamint a kulturált sörfogyasztás népszerűsítése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a sörfőzésben: rizstől a gombáig – a jövő fenntartható sörkülönlegességei
A sörfőzés és sörfogyasztás az emberiség egyik legősibb szokása: időszámításunk…
Tovább olvasom >Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >