Dr. Kántor Sándor vezeti a Magyar Sörgyártók Szövetségét
Új igazgatót nevezett ki a Magyar Sörgyártók Szövetsége 2018. októberétől. Dr. Kántor Sándor a minőségi sörözés népszerűsítését, a gyártás versenyképességének növelését és az itthoni beszállítói háttér erősítését tűzte ki célul a következő időszakra.
A Magyar Sörgyártók Szövetsége Dr. Kántor Sándort választotta a szervezet új igazgatójának. A szakember huszonhárom éves kommunikációs és érdekképviseleti tapasztalattal rendelkezik a közép-európai és a dél-mediterrán régióban. Az új vezető mérnöki diplomáját a Budapesti Műszaki Egyetem Vegyészmérnöki Karán, MBA fokozatát az Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karán szerezte. Szakmai tapasztalatait az agrár- és biotechnológiai, a fogyasztási termékek és az energiaipar területén gyűjtötte az iparágak vezető nemzetközi nagyvállalatainál.
„A sörfogyasztás mára vitathatatlanul a tradicionális magyar gasztronómia részévé vált. A minőségi sör megjelenése egybe esik a magyar élelmiszeripar és mezőgazdaság felemelkedésével, az autentikus magyar konyha megújulásával” – mondta az igazgató. „Célom, hogy megőrizzük, ápoljuk ezeket a tradíciókat, emellett növekedjen az innováció az iparágban és erősödjön az iparághoz kapcsolódó magyar beszállítói háttér” – tette hozzá.
A vezető hazai sörgyártókat tömörítő érdekképviseleti szervezet tagjai három gyárban évente több mint 6 millió hektoliter sört gyártanak. Az új igazgató feladata a hazai sörgyártás versenyképességének javítása, valamint a kulturált sörfogyasztás népszerűsítése lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Radler Reboost Meggy Izotóniás ital, BIO Pécsi Prémium Lager
A Radler Reboost egy izotóniás, meggyes ital. Alkoholmentes világos sör…
Tovább olvasom >Akciós ír sörökkel ünnepli a Szent Patrik napot az Auchan
A mennyiség helyett a minőség felé mozdult el a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >