DPD Hungary Kft.: Hivatalos közlemény az év végi kézbesítési késésekkel kapcsolatban

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 12. 16. 10:35
🎧 Hallgasd a cikket:

A DPD Hungary ezúton tájékoztatja tisztelt ügyfeleit és a média képviselőit, hogy az év végi,  kiemelkedően nagy csomagforgalom miatt egyes budapesti és főváros környéki területeken  kézbesítési késések alakultak ki, amelyről a címzettek számára folyamatos transzparens  tájékoztatást adunk. 

Tisztában vagyunk vele, hogy sok ügyfelünk és családjaik számára a karácsonyi időszak  különösen fontos és érzékeny, így őszintén sajnáljuk, hogy ezúttal kivételesen nem a  megszokott magas színvonalon tudunk teljesíteni. Jelenleg minden kollégánk és partnerünk a  kialakult probléma mielőbbi megoldásán dolgozik. 

Fontosnak tartjuk egyértelművé tenni, hogy ügyfeleink csomagjai természetesen nem  vesztek el, azok útja pontosan követhető, valamennyi küldemény jelenleg is kézbesítés  alatt áll. A késések a küldemények körülbelül 10%-át érintik, ugyanakkor megértjük, hogy  a kialakult helyzet az érintettek számára komoly kellemetlenséget okoz. 

A DPD Hungary munkatársai és alvállalkozói megerősített kapacitással, hétvégi  munkavégzéssel és folyamatos operatív ellenőrzés mellett azon dolgoznak, hogy  minden csomag mielőbb megérkezzen a címzetthez. A karácsony előttre tervezett utolsó  kézbesítési nap december 23., de fontos tudni, hogy budapesti címek esetén a december 15.  előtt a DPD által a feladóktól átvett csomagok esetén biztosítjuk az első kézbesítési kísérletet  karácsony előtt. Ez a dátum a vidéki csomagok esetében december 19. 

Ezzel párhuzamosan 2025. december 1-től 0–24 órában működő, e-mail alapú automatikus  válaszrendszert vezettünk be, amely azonnali státuszinformációt biztosít a csomagokkal  kapcsolatban. Ügyfeleink számára továbbra is a csomagkövetési felület és a DPD  mobilalkalmazás nyújtja a legpontosabb, valós idejű tájékoztatást. 

Elhatárolódunk attól a gyakorlattól, amely során magánszemélyek vagy közszereplők vállalati  vezetőink közvetlen elérhetőségeit nyilvánosságra hozzák és arra buzdítják ügyfeleinket, hogy  ezeken a személyes csatornákon keresztül is próbálják elérni a céget. Az elmúlt időszakban  tucatjával kapott fenyegető vagy zaklató üzenetek nem segítik a helyzet megoldását. A DPD  Hungary célja a problémák felelős és mihamarabbi kezelése, nem azok eszkalálása, mellyel  kapcsolatban köszönettel vesszük a közvélemény támogatását és kérjük ügyfeleinket, hogy a  gyors és hatékony ügyintézés érdekében a hivatalos csatornáinkat használják. 

Az érintett ügyfeleink számára az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre: 

  • a csomag státuszának nyomon követésére javasoljuk online felületeinket, myDPD  csomag nyomon követő alkalmazásunkat: myDPD ügyfélportál: Bejelentkezés és Regisztráció | myDPD » DPD 
  • amennyiben a nyomon követési felületen nem találnak elegendő tájékoztatást, úgy a  weboldalunkon lévő űrlapok kitöltésével e-mail-ben tudják azt jelezni számunkra:  Kapcsolatfelvétel a DPD-vel | Kapcsolat » DPD 
  • amennyiben kártérítési igényt szeretnének benyújtani, a Kapcsolatfelvétel a DPD-vel | Kapcsolat » DPD weboldalon keresztül tudják megtenni, az Általános Szerződési Feltételek szerint. 

A DPD Hungary teljes felelősséget vállal a kialakult helyzet kezeléséért, és mindent megtesz  annak érdekében, hogy a ránk bízott csomagok biztonságban és a lehető legrövidebb időn  belül megérkezzenek a címzettekhez. Jelenleg minden kollégánk és partnerünk a kialakult 

probléma mielőbbi megoldásán dolgozik, ebben a kihívásos időszakban pedig köszönjük  partnereink és ügyfeleink türelmét és megértését. 

Kapcsolódó cikkeink