Dörnyei Otília májustól az Inspira Group csapatát erősíti
Május elején Dörnyei Otília személyében 20 éves kutatási és ügyfélmenedzsment tapasztalattal rendelkező kolléga érkezik az Inspira Group-hoz. Otília az elmúlt években a Gfk Hungáriánál Ügyfélkapcsolati Igazgatóként, hazai és nemzetközi partnerek számára dolgozott.
Otília az Inspiránál, Consumer & Retail Directorként, a napi fogyasztási cikkek és a kereskedelmi szektor megbízóinak üzleti problémáira kíván kutatási megoldásokat és válaszokat adni, amelyek az ügyfelek üzleti döntéseit támogatják.
Géczi Tamás, az Inspira Group ügyvezetője szerint „az Inspira kutatócégként az elmúlt két évben jelentős sikereket ért el a pharma, a média, a telekommunikációs és a pénzügyi szektor területén. Oti érkezésével határozott lépést teszünk annak érdekében, hogy erős kutatási pozíciókat építsünk ki az FMCG és a retail szektorban. A következő egy-két hónapban jónéhány – szintén kiváló és tapasztalt -kollégával erősítjük majd tovább az FMCG & Retail teamet.”
Kapcsolódó cikkeink
Akik döntenek
Az Év Terméke verseny szakmai zsűrijében ülő, komoly általános piaci…
Tovább olvasom >Biztató a magas üzleti potenciállal bíró hazai kkv.-k digitalizáltsága
A vizsgált kkv.-k jelentős része intenzív, többcsatornás online jelenléttel bír,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >