Dollármilliárdokat költ egészségesebb termékek felvásárlásra a PepsiCo
A PepsiCo legalább ötmillió dollárt, de akár kétmilliárdot is költhet olyan termékek vásárlására, amelyek az amerikai Mezőgazdasági Minisztérium által ajánlott élelmiszerek között szerepelnek.
A Pepsi legalább tíz kisebb felvásárlást hajtott végre 2004
eleje óta, amely segített megnövelni eladásainak számát és megelőzni a
Coca-Colát. Míg a PepsiCo eladásai 8,4 százalékkal emelkedtek az
elmúlt öt évben, az Atlanta központú Coca-Coláé csak 6,5 százalékkal. A cég
keresi a további terjeszkedési
lehetőségeket, és jelentős piaci részesedést akar szerezni külföldön. A
vállalat 2001-ben vásárolta fel a legnagyobb chipsgyártókat Egyiptomban és
Szaúd-Arábiában, s ezzel megduplázta bevételeit ezeken a piacokon. A New York
központú PepsiCo eladásainak 63 százaléka Észak-Amerikából származik, míg a
Coca-Cola Co. az eladások 70 százalékát a tengerentúlról
szerzi.
A Pepsi új termékekkel is jelentkezik a közeljövőben. A cég
tegnap közölte, hogy tervezi egy új, alacsony kalóriatartalmú Gatorade
sportital piacra dobását. A társaság olyan helyi ízekkel is színesíti
termékpalettáját mint a fehér gombás Lays chips Oroszországban és a lencsés
snack Indiában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >