Dobozos bor a Lidl Portugáliától
Adega Mãe márkanév alatt két dobozos bort dobott piacra a Lidl Portugália. A szokatlan csomagolást az indokolja, hogy a vásárlók egyre inkább az olyan termékeket keresik, amelyeket könnyen és gyorsan ki lehet bontani.
A Touriga Nacional és az Aragonez szőlőfajtákból készült Adega Mãe Rosé Regional Lisboa virágos és gyümölcsös jegyeket tartalmaz, és kiválóan illik salátákhoz, tésztákhoz.
Az Adega Mãe Branco Regional Lisboa Chardonnay-t és Arinto-t tartalmaz, és elsősorban halételekhez, sushihoz és sajtokhoz érdemes fogyasztani.
Mindkét borfajta 250 ml-es fémdobozokban került a polcokra több mint 260 portugál Lidl-üzletben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Véget ért a Biokultúra napja – Minden eddiginél nagyobb támogatásokról beszélt az államtitkár
Minden korábbinál nagyobb előnyöket kapnak azon termelők, akik az ökológiai…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >