Dobozos bor a Lidl Portugáliától
Adega Mãe márkanév alatt két dobozos bort dobott piacra a Lidl Portugália. A szokatlan csomagolást az indokolja, hogy a vásárlók egyre inkább az olyan termékeket keresik, amelyeket könnyen és gyorsan ki lehet bontani.

A kényelem miatt dobozolják a bort
A Touriga Nacional és az Aragonez szőlőfajtákból készült Adega Mãe Rosé Regional Lisboa virágos és gyümölcsös jegyeket tartalmaz, és kiválóan illik salátákhoz, tésztákhoz.
Az Adega Mãe Branco Regional Lisboa Chardonnay-t és Arinto-t tartalmaz, és elsősorban halételekhez, sushihoz és sajtokhoz érdemes fogyasztani.
Mindkét borfajta 250 ml-es fémdobozokban került a polcokra több mint 260 portugál Lidl-üzletben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megszilárdította spanyolországi jelenlétét a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl egyértelmű üzenettel indít új nemzetközi kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban az ALDI SÜD kínálatának már több mint fele növényi alapú
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a vendégek száma 5,2, a vendégéjszakáké 3,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: augusztusban újabb rekordot döntött a hazai turizmus, közel 2,8 millió vendég 7,3 millió vendégéjszakát töltött el a magyarországi szálláshelyeken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >