Dobozos bor a Lidl Portugáliától
Adega Mãe márkanév alatt két dobozos bort dobott piacra a Lidl Portugália. A szokatlan csomagolást az indokolja, hogy a vásárlók egyre inkább az olyan termékeket keresik, amelyeket könnyen és gyorsan ki lehet bontani.

A kényelem miatt dobozolják a bort
A Touriga Nacional és az Aragonez szőlőfajtákból készült Adega Mãe Rosé Regional Lisboa virágos és gyümölcsös jegyeket tartalmaz, és kiválóan illik salátákhoz, tésztákhoz.
Az Adega Mãe Branco Regional Lisboa Chardonnay-t és Arinto-t tartalmaz, és elsősorban halételekhez, sushihoz és sajtokhoz érdemes fogyasztani.
Mindkét borfajta 250 ml-es fémdobozokban került a polcokra több mint 260 portugál Lidl-üzletben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Lidl Portugáliában, Romániában pedig terjeszkedik
A német Lidl 115 millió eurós beruházással új logisztikai központot…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Itthon és külföldön is egyre népszerűbbek a magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >