Dobogón a plüssunikornis az Auchan karácsonyi játékkínálatában
A hipermarketek közül egyedülállóan széles, minden korosztályt megszólító játékkínálattal és új sajátmárkás játékokkal jelentkezik az idei karácsonyi szezonban az Auchan. A francia gyökerű áruházlánc tapasztalatai szerint egyre kelendőbbek a fejlesztő játékok, ezek a kínálat több mint 30 százalékát teszik ki. A kreatív-kézműves termékek is kifejezetten népszerűek, a toplistára ugyanakkor inkább a különböző plüssfigurák és a kisautók kerültek. Az ünnepi roham a játékok esetében már az akciós katalógus megjelenésekor elindul: sokan nem kockáztatnak, és jó előre, októberben beszerzik a gyerekek ajándékát.
Kiemelkedően bő árukínálattal, megerősített eladószemélyzettel, különleges animátor csapattal és nagyszámú, a helyszínen kipróbálható játékkal várják az ünnepi ajándékbeszerzési rohamot az Auchannál. Az áruházlánc széles árukészlettel készül a klasszikus, örök kedvenc játékokból, de az utóbbi évek slágertermékeit is nagy választékban kínálja.
A plüssunikornis, az egyéb állatfigurák és kisautók mellett az áruházlánc tapasztalatai szerint örök kedvenc a szókirakó társas, az activity típusú játékok, az interaktív kérdezz-felelek és a Monopoly, de sokan keresik a „tanuló kutyusokat” és az utóbbi években egyre trendibb, különböző kunsztokra képes beszélő robotokat is. Egyre sűrűbben kerülnek a fa alá fejlesztő játékok és a felnőtteknek szánt stratégiai társasjátékok, de a kreatív alkotást kedvelők sem maradnak alapanyag nélkül, hiszen az Auchan sajátmárkás gyurmái, festőkészletei és kreatívpapír választéka mellett más népszerű márkák termékei is megtalálhatók a polcokon.
Idén karácsonyra új, exkluzív és kedvező áron elérhető játékmárkát vezetett be az Auchan One Two Fun néven. A több mint 500 új termék hét, könnyen azonosítható kategóriában, korosztály-besorolással kerül a polcokra. Van köztük személyiségfejlesztő, az önkifejezést, a világ működésének megértését segítő, de az új történetek alkotásához ötletet adó, a szociális készségeket fejlesztő, a felnőttek világának szabályaival megismertető és kifejezetten babáknak szóló játék is.
A legolcsóbb játék az Auchanban 99, legdrágább 79 990 forintba kerül. Több száz játék között egyébként már online is lehet válogatni az online.auchan.hu oldalon.
Az Auchan karácsonyi mobilapplikációt is fejlesztett iOS és Android rendszerekre: az Auchan KID alkalmazás segítségével a gyerekek életre kelthetik a játékokat, karácsonyi kívánságlistát állíthatnak össze maguknak az online katalógusból, különböző ajándékokért játszhatnak és különleges családi fényképeket készíthetnek.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz olcsóbb az Auchanban
Az Auchan hatalmas áruválasztékából több mint ezer vegyi árut és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >