Dobj el mindent, és ragadd meg párod kezét a Föld óráján!
A Föld órája a WWF által életre hívott, minden év márciusának utolsó szombatján megrendezett nemzetközi kezdeményezés. E napon arra kérik a háztartásokat és vállalkozásokat, hogy egy órára kapcsolják le a nem létfontosságú lámpákat és elektromos berendezéseket, és ezzel hívják fel a figyelmet a klímaváltozás elleni cselekvés szükségességére. A Durex, a világ vezető szexuális jóléti márkája arra ösztönzi az embereket, hogy használják ki ezt az elektronikától mentes alkalmat, és a sötétben töltött egy óra alatt kerüljenek ismét igazán közel párjukhoz.
A technológia vívmányai napjainkban nagy szerepet játszanak abban, hogy közelebb hozzák egymáshoz az embereket, ugyanakkor sok esetben éppen ezek miatt távolodunk el egymástól. A mai szerelmespárok életében, akik többet foglalkoznak elektronikus eszközeikkel, mint egymással, a különböző kütyük előbb-utóbb az intimitás útjába állnak. Ez lehet az oka annak a szomorú ténynek is, miszerint az emberek 20%-kal kevesebbet szeretkeznek manapság, mint 2000-ben .
Az előző feltevést támasztja alá az az adat is, miszerint a 18 és 34 év közötti amerikai felnőttek 20%-a használta már okostelefonját szeretkezés közben , vagy az, miszerint a Twitter felhasználóknak általában rövidebbek a párkapcsolatai, mint azoknak, akik nincsenek regisztrálva a közösségi oldalon.
Sőt, ennél még meghökkentőbb eredményeket mutat az az angol felmérés, amely szerint a megkérdezettek 12%-a felvette telefonját, tízből egy olvasott el üzenetet és több mint 5% Facebookozott már valaha szeretkezés közben.
Ezek után jogos a kérdés, hogy a technika valóban lohasztja a szerelem utáni vágyat?
A Durex hisz abban, hogy semmi nem állhat a jó szex útjába, de tény, hogy a telefonok, laptopok, TV-k és iPadek okozta egyre növekvő függőség ahelyett, hogy összehozná az embereket, inkább távolabb sodorja őket egymástól.
Március 29-e ezért jó alkalom arra, hogy ne csak a fényeket, hanem a különböző kütyüket is mind mellőzük. Jelentkezzünk ki és kapcsoljuk le az elektronikus eszközeinket, szabaduljunk ki a technika bűvköréből, és engedjük, hogy sötétbe boruljanak a képernyők, elaludjanak a fények, hogy így a párok mindenütt újra egymásra találjanak.
A Durex egy elgondolkoztató kisfilm segítségével szeretné cselekvésre ösztönözni az embereket. A videó magunkhoz hasonló párok rövid történetét mutatja be, akik annak ellenére, hogy fizikailag egymás mellett vannak, a képernyők okozta bűvölet miatt mégis óriási köztük a távolság. A kisfilm 2014. március 19-től tekinthető meg a Youtube-on.
„A technika által okozott függőség valós problémákat vet fel nem csak a közvetlen emberi kapcsolatokban, de a szerelmespárok egymáshoz való viszonyában is. Napjainkban ugyanis egyáltalán nem ritka látvány, hogy egy romantikus vacsora alkalmával a párok okostelefonjaikat nyomogatják, ahelyett hogy egymással foglalkoznának, és élveznék az együtt töltött értékes időt. Ez valószínűleg sajnos a hálószobában sincs máshogy” – nyilatkozta Sipeki Vivien, a Durex márkamenedzsere. „Ezért érezzük fontosnak, hogy a Föld órája és a film segítségével felnyissuk kicsit az emberek szemét, és arra ösztönözzük őket, hogy a cyber világ helyett inkább a valóságot válasszák és éljék meg szerelmüket.”
A Durex kisfilmje egy szenvedélyes felhívás arra, hogy a párok elszakadjanak a képernyőktől és a valós érzelmeikre koncentráljanak. Szenteljenek időt a szerelmeskedésnek és egymásnak, adják át magukat az előjáték élvezetének.
„A Föld órája tökéletes alkalom a párok számára, hogy egy órán keresztül kizárólag egymással foglalkozzanak. Mi egyebet lehetne tenni a sötétben, ami ennyire energiatakarékos és egyben energetizáló?!” – tette hozzá Ukonwa Ojo, a Durex nemzetközi marketing specialistája.
Legyen az idei Föld órája az első lépés afelé, hogy a szerelmesek újra közeledni kezdjenek egymáshoz – kapcsoljanak ki, hogy beinduljanak!
A Föld órája esemény időpontja: 2014. március 29. 20:30-21:30 óra
www.earthhour.org
A video a következő linken érhető el:
http://www.youtube.com/watch?v=d6VPUTtuKuk
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >