dm: fergeteges üzletnyitás a Krisztina körúton
Hatalmas érdeklődés mellett nyitotta meg új üzletét október első hetében a dm Budapesten, a Krisztina körúton. A boltnyitást élőben közvetítette a Music FM csapata, a dm meglepetésekkel, játékokkal várta vásárlóit, a kasszánál Steinmetz Ádám olimpiai bajnok vízilabdázó fogadta a vásárlókat, miközben a dm sminkkamionjában az ősz trendi színeit varázsolták a hölgyek arcára.
Hogy mi kell egy igazán különleges boltnyitáshoz? A dm október 4-én a Krisztina körúton megmutatta, hogyan lehet a vásárlóknak feledhetetlen élményt szerezni: a nyitónapon rengeteg meglepetéssel készült a drogéria, s gondoskodott róla, hogy minden korosztály jól érezze magát: a Music FM népszerű műsorvezetői élőben jelentkeztek az üzlet elől, izgalmas játékokkal és értékes nyereményekkel lepték meg hallgatóikat. Hajnalban az Önindító műsorban Bochkor Gábor és István Dániel hangolta a dm boltnyitására a hallgatókat, majd Mák Katával dübörgött tovább a műsor, délután Kasuba L. Szilárddal találkozhattak a vásárlók a bolt előtt.
A boltnál állomásozott a dm Trend sminkkamionja is, amelyet meglátogatva a vállalkozó kedvű hölgyek profi sminket és frizurát, valamint hasznos smink-és hajápolási tippeket kaptak. Az üzletben a vásárlók szerencsekeréken pörgethettek, a gyerekeket különféle játékok várták, a kicsik Saubär macival készíthettek mosolygós fotókat, miközben a szülők a dm termékkínálatával ismerkedhettek az újonnan megnyitó üzletben, amely 356 négyzetméteren várja a boltba betérőket.
A dm üzletnyitásain már-már hagyománnyá vált, hogy ismert személyiségek segítenek a kasszában, a Krisztina körúton a boltba látogatók nagy örömmel fogadták, hogy Steinmetz Ádám olimpiai bajnok vízilabdázó segít nekik termékeik elpakolásában, a sportoló által kasszázott összeget; 316.750 Ft-ot a dm ez alkalommal is jótékony célra ajánlotta fel az „Együtt a Petőfiért” Petőfi Sándor Gimnázium Alapítvány számára.
Egész nap nagy volt a nyüzsgés az üzletben, de a nyitás utáni napokban is további meglepetésekkel várta a dm a vásárlókat a Krisztina körúton,ahol a drogériától megszokott széles termékkínálattal találkozhatnak a vásárlók.
A minőség, a széles választék, a tartósan, minimum 4 hónapig élő alacsony árak, és az activebeauty törzsvásárlói program egyre több vásárlót vonzanak az dm üzleteibe, ahol az ár-érték arányban kiemelkedő dm saját márkás termékek is elérhetőek a tudatos vásárlók számára. Az idei évtől a dm új applikációjában számtalan kedvezmény vált elérhetővé az activebeauty törzsvásárlóknak azonnal, egyetlen érintéssel, a vásárlók még szabadabban használhatják fel összegyűjtött pontjaikat, hiszen digitálisan a kuponok egyesével, alacsonyabb pontért is elérhetőek.
A dm folyamatosan bővíti kényelmi szolgáltatásait, új üzletében is ingyenes wifi áll a vásárlók rendelkezésére, a kasszánál pedig NFC technológián alapuló érintés nélküli fizetéssel is kiegyenlíthetik a számlájukat.
A dm minőségi expanziós koncepciójának újabb állomásaként, új bolti dekorációs elemekkel, de a megszokott minőséggel és kiszolgálással várja a látogatókat az üzlet.
1016 Budapest, Krisztina krt. 65-67.
Nyitva tartás:
hétfő-péntek:7.00-19.00, szombat: 8.00-14.00, vasárnap: zárva
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >